1.1

9K 766 264
                                    

Bugün güzel bir gündü. Çiçeklerimi sulamak için balkona çıktığım sırada aşağıda, karşı taraftaki banka oturmuş bir Asrın görmüştüm. Şaşırdığım için öylece ona bakmaya devam ettim.

Beni gördüğünde gülümseyip ayağa kalktı ve seslendi. Burada neyi bekliyor olabilirdi ki?

"Hey merhaba!"

Diye bağırdı. Ona bakıp gülümsedim ama bir şey söyleyememiştim. Onu görmeyi beklemezken gördüğüm için şaşırmıştım. Kendimi toparlayıp konuştum.

"Orada ne yapıyorsun?"

"Aslında sana gelmiştim ama haber vermediğim için kapıyı çalmaya utandım ben de balkona çıkmanı bekledim. Yaklaşık yarım saattir."

"Gerçekten mi?"

Kafasını salladı ve gülümsedi. 2.katta olduğum için zor olsa da mimiklerini görebiliyordum.

"Gelsene buraya."

"Tamam."

Apartmandan içeri girdiğinde gülümsedim ve hızla odama ilerledim.

"Anne!"

Hızla odama girip kaşlarını kaldırdı. Odayı nefes nefese toplamaya çalışırken konuştum.

"Beklenmeyen misafir! yardım et lütfen."

Kafasını sallayıp yerdeki şeyleri toplamama yardım etti. Normalde yavaş yavaş kendim toplar ve ondan gerekmedikçe yardım istememeye çalışırdım ama bu acil bir durumdu.

Kapı çaldığında dudaklarımı ısırıp kapıya doğru gittim. Çok heyecanlı hissediyordum. Annem odadan çıkıp bana baktı.

"Açsana kapıyı oğlum."

Yavaşça kapıyı açıp Asrın'a baktım. Beni yargılamasından kotkuyordum. Kapıyı tamamen açıp girmesine izin verdim. Kalbim deli gibi hızlanmıştı. Elini uzatıp konuştu.

"Tanıştığıma memnun oldum Asrın ben."

Titreyen elimi eline uzatıp tuttum. Ellerimiz birbirine değiyordu.

"B-ben de memnun oldum."

İsmimi nasıl söyleyecektim. Miran dediğim anda kim olduğumu anlardı. Öylece yüzüme bakarken ben de aynı şekilde ona bakıyordum.

Ellerimizin hala birbirinde olduğunu fark ettiğimde hemen geri çektim.

"B-balkonu göstereyim mi?"

"Olur."

Önden giderek odama girdim ve onun da girmesi için elimle işaret ettim.

Annem odaya girerken bize gülümsedi.

"Hoş geldin"

"Hoş buldum."

İçeri girdiğimizde odamı incelemeye başlamıştı. Görünürde bir dağınıklık olmadığı için rahat bir nefes aldım.

"Bunları sen mi yaptın?".

Dedi odamın duvarlarına bakarak. Duvarda farklı farklı çiçek desenleri vardı ve evet hepsini tek tek kendim çizip boyamıştım.

"Evet"

Diyebildim sadece. Gözlerime baktığında gözlerimi kaçırdım sonra tekrar gözlerine çıkardım.

"Şey, rahatsız etmiyorum değil mi?"

"Evet, şey yani hayır, yani etmiyorsun ama sorunun anlamına göre hangisini diyeceğimi bilemedim."

Gülüp gözlerini üzerimden çekti ve duvarlatı incelemeye devam etti. Ben de onu incelerken rüya mı gerçek mi onu ayırt etmeye çalışıyordum.

Buradaydı, yanımdaydı, odamdaydı. Benimle konuşuyordu. Heyecandan her an bayılabilirdim ama bunun olmaması için elimden geleni yapıyordum...

--

Hayy sonunda bölüm attım mjdkskskjs belki bugün çok ısrar ederseniz bir bölüm daha atarım nendmsmsms

Sizi seviyorum 🌈💓💜💗❤️💙

🐜

Çiçek Kokusu(Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin