Burnumu çekip battaniyeyi tekrar kafama kadar çektim. Ağlayıp durmaktan başka bir bok yapamıyordum.
Kafamı yastığa gömüp uyumaya çalıştım. Gece boyunca uyumamışım. Sabah da anneme yardım etmiştim.
Şimdi ancak uyumaya vakit bulabilmiştim ama bir türlü gözüme uyku girmiyordu.
En başında hiç bu işe girişmemeli ve ona yazmamalıydım.
Asrın'ın da Hakan gibi beni bırakmasından, benden bıkmasından korkuyordum.
Hem zaten onun için fazla önemli olduğumu düşünmüyordum. Sadece birkaç kez konuşmuştuk. Benim onu engelleyip engellememem umrunda olmaz diye düşünüyordum. Ta ki dışarındam gelen sesi duyana kadar.
"Miran! Balkona çıkar mısın?"
Şaşkınlıktan gözlerim sonuna kadar açılırken üzerimdeki battaniyeyi ittirdim.
Yavaşça yatağın başına tutunarak tekerlekli sandalyeme oturdum ve cama doğru gittim.
Sessizce balkonun kapısını açtım. Köşeden yavaşça kafamı uzatıp ona baktım.
Neden gelmişti ki? Tekrar seslendiğinde kafamı kaldırmıştım ve bu göz göze gelmemize sebep olmuştu.
Bana bakınca gülümsedi ve el salladı.
"İyi misin?"
"Neden geldin?"
"Beni engelleyince yanlış bir şey yaptığımı düşündüm ve özür dilemek istedim."
"Dileme, git."
"Neden ama? Serenat yapmamı mı istersin?"
"Hayır sakın."
"O zaman nedenini söyle."
"Bir nedeni yok işte."
Üzülmüş gibi duruyordu. Onu üzgün görmek istemiyordum ki.
Yavru kedi gibi bakıp arkasındaki elini çıkardı ve elindeki küçük saksıdaki kaktüsü gösterdi.
"Hiç kaktüs yetiştirmiyordun bir tane alayım dedim. Ben kaktüsleri çok severim."
Kaşlarımı çatmaya çalışıyordum ama gözlerimin dolmasına engel olamıyordum. Ne diyeceğimi de bilmiyordum.
Onu terslersem kırılabilirdi ama terslemezsem de bir süre sonra gidecekti. Beni sevmeyecekti.
"İyi madem istemiyorsun. Bunu kapının önüne bırakıp gidiyorum."
Ne yapmalıydım? Biri beni gerçekten sevebilir miydi? Gerçekten yanımda mı olmak istiyordu.
Kapıya doğru gidip yavaşça açtım ve etrafa baktım. Orada yoktu. Gerçekten gitmiş olmalıydı.
Saksıyı elime alıp gülümsedim ve üzerindeki notu açarak okudum.
"Kaktüsün bir hikayesi olup olmadığını bilmiyorum ama eğer varsa senin sesinden dinlemeyi çok isterim."
Gözlerimdeki yaşlara engel olamamıştım. Hızla koluma silip kapıyı kapattım. Kaktüsü balkonumun en güzel köşesine koyup diğer çiçeklerle tanıştırdım.
Asrın beni seviyor olabilir miydi gerçekten?
--
Hayy
Kaktüsleri çok severim çok tatlı değiller miii
Neyse ne düşündüğünüzü yazar mısınııız?
💗💙🐜🌵🌸💐🌷🌹💮🌸🏵️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çiçek Kokusu(Gay)
Short StoryHakan: Seni kim sever sanıyorsun? Hakan: Benden başka kim sever seni? Hakan: Gerçekten inanıyor musun başka seçeneğin olduğuna? 08.06.19