1

42 5 1
                                    

O dva roky později.

Hodila jsem s taškou na zem. Zula jsem si boty a zamířila jsem si to do kuchyně kde jsem si začala jako každý den připravovat oběd.
Rýži s zeleninou a masem. Jedla jsem to skoro každý den, nebavilo mně si totiž víc vyvařovat a otec se k tomu moc taky neměl.
Sedla jsem si s tím ke stolu a koukla se na zprávy. Pár od matky, přejíc mi předem k mým devatenáctým narozeninám a úspěšném ukončení druhého ročníku. Byla ráda že jsem znovu nepropadla jako to bylo před dvěma lety kdy se rozváděli.
Další byly z naší třídní skupiny.
Napsala jsem své kamáradce Mew, která se před asi rokem odstěhovala do Číny, ale nedostalo se mi žádné odpovědi.
Pustila jsem se tedy do jídla a poté se dala do domácích úkolů. Když jsem otevřela sešit, našla jsem v něm papírek s zamilovanou básničkou od ctitele. Zase.
Papírek jsem zmačkala a vyhodila jako obvykle. Neměla jsem v plánu se s někým vázat.
V průběhu plnění úkolů jsem kontrovala hodiny. Otec se měl už před nějakou dobou vrátit z práce. Nejspíš je na jednom ze svých dalších pokusů o rande z seznamky. Nijak mu nevycházeli a když jo tak mu to dlouho nevydrželo. Mnoho žen mně nedokázalo snést. Říkali že jsem zlá, rozmazlená a arogantní. Já se s nimi nehádala. Jen nedokázali skousnout to že jsem jim nepadaka k nohám. Otec mne obvinil že mu to záměrně kazím, ale to si myslí on.

***

23:04

Zaslechla jsem klíče v zámku. Otec vešel dovnitř a tvářil se velice spokojeně.

"Tak která zas?" zeptala jsem se nezaujatě s tím že už to nebylo nic neobvyklého.

"Proč jsi tak ošklivá dcero?" zeptal se otec tvaříc že jsem mu tu dobrou nákadu skazila. Neodpověděla jsem mu a čekala až se pod vlivem malého množství alkoholu rozpovídá.

"Tentokrát už mi to nezkazíš! " Zvýšil trochu hlas a ukázal na mne prstem. Zasmála jsem se a poslouchala dál.

"Jmenuje se Pak Ki-mun. Je z Koreje a o něco starší. Má syna kterému je 23." Zakroutila jsem nad zamilovaným tónem otcova hlasu hlavou.

"Takže korejka jo? A starší?" zasmála jsem se.

"Nesměj se! Víš už se scházíme dost dlouho a je jiná než ostatní!" myslel to vážně.

"No tak samozřejmě. Když je starší než ty ženy kterým bylo njeméně 23 a prahli po tvých penězích, ona bude určitě jiná."

"Mám tvého sarkazmu dost Yuri."

"To nebyl sarkazmus." nebo ano? Už ani sama nevím.

"Chci aby jsi ji poznala. Bude to dobrý začátek. A budeš se chovat slušně!"

"Já se chovám slušně pořád." bránila jsem se.

"Ano, slušně posíláš lidi někam. Ale s touhle ženou ti to Yuri nevyjde." Otec o mně mluví jako o malém teroristovy (a tim nemyslím mých 159cm). Ale malém desetiletém dítěti co nepřijme nikoho jiného. Což není žádná pravda.
Podle mně.

"O nic se ani nesnažím tati." upozornila jsem ho.

"Napíšu ji, že se zítra v osm půjdeme do restaurace a že ji vyzvedneme."

"No páni tati, od kdy je z tebe takový gentleman?"

"Takový jsem už od narození holčičko."

❌❌❌❌

Jen chci upozornit že nevím jak se jmenují rodiče členů z BTS a nijak to nehodlám zjišťovat. To už by bylo asi moc aj na mně. 😂👌🏻🖤

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 13, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

LIFE WITH THEMKde žijí příběhy. Začni objevovat