837

237 13 16
                                    


Co robią kiedy się nudzą:

Atena
Czyta albo pisze. W sumie, to Atena głownie to robi.

Ares
Wyciąga tajną teczkę z planami bitew i przegląda te, które były przegrane. Najczęściej jednak wraca do bitwy w Wąwozie Termopilskim, i po raz kolejny próbuje zrozumieć: „co poszło nie tak?".

Hefajstos
Śpi. Przy tym głośno chrapiąc. No chyba, że nie chce mu się spać, wtedy czyta, albo analizuje nowe lub stare projekty.

Posejdon
Zupełnie przez przypadek i zupełnie bez większego celu wyrządzania zła czasami powoduje tsunami, albo jakiś super niebezpieczny sztorm.

Zeus
Tworzy jakieś dziwne chmury często zapomina że robi to nie na niebie na Olimpie a na Ziemi.

Hades
Chodzi po ogrodzie i patrzy w dal nie skupiając się na niczym, czasami zabiera ze sobą książkę, czasami jakieś notatki o tym jak kogo zabić.

Hera
Ćwiczy kaligrafię, albo leży na łóżku nie śpiąc, po prostu sobie leży i myśli.

Artemida
Robi nowe strzały. Albo idzie na polowanie, czasami odwiedza Atenę.

Apollo
Pisze wiersze, lub coś innego. Często wspomina te wszystkie sytuacje, przez które płakał całą noc, albo przez które czuje zażenowanie, nawet po kilku tysiącach lat.

Afrodyta
Maluje, albo koloruje, często wychodzi przy tym do ogrodu. Lub słucha muzyki.

Hermes
Je. Bardzo dużo. Albo zgrywa zdjęcia, kiedy zalega mu już ich całkiem dużo.

Dionizos
Gotuje. Często zmienia jakieś składniki, żeby danie było „bardziej greckie", lub żeby było nowym, dobrym wydaniem starego, znanego dania. Zawsze to nagrywa, żeby później pokazać to Ariadnie i zobaczyć, jak się śmieje z jego porażek, lub tego jak to robi, lub z jego miny, kiedy musi spróbować czegoś co wygląda obrzydliwie – Dionizos zawsze próbuje tego co zrobił, nawet gdy wygląda i pachnie okropnie.

Demeter
Chodzi na spacery, czasami długie, czasami nie. Często wraca z bukietem, na przykład liści, lub jakiś polnych kwiatów.

Hestia
Ogląda filmy lub seriale. Ma nawet listę gdzie zapisuje to co chce zobaczyć.

Herkules
Próbuje nie patrzeć na swoje odbicie w lustrze i nie rozpamiętywać błędów, które popełnił. Koloruje kolorowanki. Słucha muzyki. Wypełnia jakieś raporty dla Zeusa.

Eros
Wali w przypadkowych ludzi strzałami, przez co rozkochuje ich i zakochuje ich zupełnie przypadkowo.





***************************************************************************************************************************

Jeśli gdzieś wstawiłam źle przecinki, to sorka.

I jak wam się ten rozdział podoba? Bo mnie bardzo.

Jest fajny. Chociaż, jak zwykle każdy miał mieć po około jednym, krótkim zdaniu, a tak mi się nie udało, ale i tak jest fajne i ogólnie to wyszło mi to.

Headcanony o bogach greckich, część piątaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz