Hi guys.
How are u?
Im good, because i love u. ♥
Normal bölümler içerir.-
{Instagram, Jimin ve Yoongi dm}
jiminstagram;
Yoongi?daeguboyoongi;
Efendim jimin?jiminstagram;
shipperların yaptığı +18 ergen yorumlara neden tamam dedin?daeguboyoongi;
Sen neden dedin?Jiminstagram;
Yah! İlk ben sordum.
Hem beni biliyorsun,
bu tür şeyleri seviyorum (;
Konu sen ve bem olunca daha çok seviyorumDaeguboyoongi;
Ben de işin içinde biz varız diye sevemez miyim yani?Jiminstagram;
Ne?
Jungkook telefonu bırak
komik değilDaeguboyoongi;
O aptal velet ne alaka
Hem benim şifremi nerden bilsin,
Bekle[Görüldü, 09:17]
Jimin ne yapacağını bilemez şekilde ekrana bakınmaya devam etti. Konuştuğu kişi eğer gerçekten Yoongi ise anlamamıştı olayı. Telefonu, yanında ki komidine bırakırken derin bir nefes aldı ve aynaların olduğu yere ilerlemeye başladı. Bir yandan dudaklarından dökülen, Yoongi ile düet yapacakları şarkıyı söylerken, diğer yandan dans ediyordu.
Şarkı şunun şurasında dört dakikalık bir şeydi. Kendi yerleri daha azdı ama her defasında karıştırıyordu. Son hamlesini yaparak, ellerini yere koydu ve başını havaya kaldırıp gözlerini kapattı. Nefes nefese oturduğu yere doğru bedenini salarken, kapıda dakikalardır onu hayranlıkla izleyen Min Yoongi'den habersizdi.
Yoongi, kendisi olduğunu kanıtlamak için yanına geliyordu güya dakikalar önce.
Jimin gözlerini kapatmış, ellerini kalbine koymuştu. Kaşları çatılmış olsa da, o dolgun dudaklarında görülmeye değer bir tebessüm vardı.
"Hepsi senin için Min Yoongi." dedi Jimin hâlâ nefeslerini düzenlemeye çalışırken. "Hepsi parlayan seninle bir gökyüzünü paylaşıp parlamak için."
Yoongi, ellerini sol yanına götürdü, bir süredir anlamlandırmaya çalıştırdığı şeylerin parçalarını şimdi şimdi yerlerine koyuyordu.
En güzel yapboz parçaları eksikti ama, güzelim aşkı tamamlamak için.
Jimin ayağa kalktı ve üstünü çırptı, Yoongi kendini duvarın arkasına attı birden. Jimin, onu görünce kızarıyor ve genellikle Yoongi'yi izleyip, dinlemekten dolayı konuşmuyor ve odaklanmıyordu.
"Bay, Yoongi. Ne yapıyorsunuz?" kameraman, köşede saklanmış adama bakarken, Yoongi susmasını işaret etti. Ardından elindeki oynar kamerasını süzdü. Adam gülümsedi. "Jimin-ssi'nin kendi sözlerini yazdığı şarkısı varmış. Ona ait bir dans videosunu çekmemi istedi. Ben de daha kapsamlı olur diye bunu getirdim."
Yoongi, duyduklarına inanamazken, kocaman gülümsemesine de engel olamıyordu. Park Jimin gerçekten çok istekli ve yetenekliydi. Kendi şarkısını yazıp ona dans ayarlarken diğer yandan ortak danslarına ve şarkılarına çalışıyordu. Başını olumlu anlamda salladı ve kameramanın içeri girmesine izin verirken, kafasını uzattı Yoongi ve Jimin'in ne yaptığına baktı. Suyunu bitirmiş ve ilerideki çöp kutusuna basket atarken kendince sevinmiş ardından ise telefonunu hopörlere bağlayıp bir müzik açmıştı. Bu melodi tanıdık değildi. Jimin, sallana sallana alana doğru yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my lovely idol ▷ym (✔)
Teen Fiction▷Yoonminstagram Jimin, sadece ünlü idol Min Yoongi'nin şarkılarını coverlıyordu. Çünkü dudaklarına; sadece onun sözlerini ve de kalbine onun melodisini yakıştırıyordu. Yoongi, iyi günündeydi. Pembe saçlı fanının dileğini yerine getirecekti. * #yo...