Merhabalar! Ben kaçık yazarınız XPY. Göründüğü gibi ve eskiden olduğu gibi yüce Bts'e kafayı yeni, yeni, yeniden takmış bulunmaktayım. Nerede alkışım? *konfeti.* ehe. Her neyse, bir taekook hikayesinin daha sonuna gelemeden gördüğüm yoonmin resmi ile aklımda az çok bir kurgu belirlendi. -Evet onu kapak yaptım. :d- Ben de unutmamak için hemencecik dedim dökeyim yazıya, ehe.
Umarım beğenirsiniz.
Not; Hoseokmin shipper-dım. Ama konu Taekook olunca yanında Yoonmin'i porsiyon verdiler. Bir bakayım dedim tutuklu kaldım.
İyi okumalar.
düzenlenmiştir, ufak bir hatırlatma: bu fic 2017-18 sularında bir yaz tatilinde keyfiyen karalanmış bir fictir.
▷ Bölüm 1; "Hey, Min Yoongi!"
-
Tanrı, onu çok güzel yaratmıştı. Benim gözümde onun tek bir kusuru vardı, o da kusursuz olmasaydı. Onun iki gül kurusu dudaklarından çıkan o sol yanınızı titreten cümleler ve en içten diyafram boşluğundan eğlene eğlene gelen, boğuk sesi.
İnsan ona aşık olmadan yapamıyordu bir kere. O çocuk çok güzeldi.
Herkes onun karşısında suspus oluyordu. Dudaklarını birbirine bastırmış onun ihtişamlı süt beyazı teninden parlayan ışığı seyrediyordu. Ve ben, diğerlerinin içinde yoktum. Herkes suspus olurken ben; kalp sesimi gizleyememiş ve o gün ona, kırmızı halının üstüne jilet gibi ütülenmiş simsiyah smokinin içinde ve kıyafetine zıt, gecenin bir yarısı gökyüzünde ki yıldızlara inat parlayan o adama seslenmiştim.
"Hey, Min Yoongi!"
Diğer herkesten ziyade gözleri benim onun ışıltısı ile parlayan gözlerime dönmüştü. Ne demeliydim? Ben şimdi, yıllardır hayalini kurduğum idolümün bana bakması ve dikkatini bana vermesi üzerine ne demeliydim?
"Instagram'da ki cover yaptığım senin şarkılarına bakmaya ne dersin?"
Dudaklarında belli belirsiz bir gülümseme geçti ve Seul'ün buz gibi gecesini yaktı bitirdi. Ya da ben öyle hissediyordum kim bilir? Onun alaylı gülümsemesinin altında birçok anlam vardı oysa.
Tek bir gülümseme.
Yüzlerce anlam.Ve ben anlıyordum. Karşımdaki adam, benim yıllarımı adadığım adamdı bir kere. Onu şans eseri bir reklamda görene kadar, kendimi aseksüel sanıyordum. Ama ondan sonra anlamıştım. Ben, hayır gay değildim.
Ben, Yoongiseksüeldim.
Hem de en ciddisinden ve tedavisi olmayanından.
Dudaklarının her bir kıvrımında yatan anlamları harika bir derecede ezberlemiştim. Annem benim tam bir ahmak olduğumu söylerdi. Ama konu Yoongi'ye gelince akan sular dururdu bir kere.
Mesela: dudağının sol kıvrımı havaya kalkarsa sinirli, sağ kıvrımı havaya kalkarsa alaycı ve tümden iki yana kıvrılırlarsa sade ama öldürücü bir gülüş sergilerdi.
Demiştim, ezberledim onu diye. Siz dalga geçtiğimi felan mı sanıyordunuz?
Ama, bu çok farklıydı. Gözlerinin gözlerimde ki ihtişamı televizyondaki gibi değildi. Ya da gülümsemesi müzik videolarındaki gibi değildi.
Anlamsızdı. Eror veriyordum sanırım ve bu benim beynimi allak bullak ediyordu.
Arkasından korumları gelip, onu iteleyene kadar anlamsız anlamsız bakıştık. Yani, benim gözlerimden kalp çıkıyordu ve onu gördü ise hiç de anlamsız değildi.
Öte yandan da, gördü ise rezil olmuştum.
Ve ben, onun yardımcı oyuncu olarak katıldığı filmin galasına giremeyip sadece dışarıda kalsam da, Yoongi'nin o dediğimi ciddiye alıp, İnstagram hesabımdan coverladığım bir dakikalık videoları beğenip, zamanla da yorumlayacağını bilmiyordum.
-
KESTİK.ULAN AŞIRI HEYCANLIYIM WISĞWHSĞQHZÜQJZ. BİLMİYPRUM NDEEN.
Her neyse, öhöm.
Belki düşündüğünüz belki düşünmediğiniz üzere bizim covercı çocumuz, Jimin-ssi; İdol olan Min Yoongi'ye abayı yakmış durumda. Bundan sonraki bölümler instagram paylaşımı, yorumları, dm vs. ibaret olacak.
Ah ben kendimi biliyorum araya yine normal şeyler eklerim. Aynı Taekook Texting'im de yaptığım gibi wşzhwüxjqğxuwa.
Umarım beğenmişsinizdir. ♥
12.09.18/02:48
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my lovely idol ▷ym (✔)
Fiksi Remaja▷Yoonminstagram Jimin, sadece ünlü idol Min Yoongi'nin şarkılarını coverlıyordu. Çünkü dudaklarına; sadece onun sözlerini ve de kalbine onun melodisini yakıştırıyordu. Yoongi, iyi günündeydi. Pembe saçlı fanının dileğini yerine getirecekti. * #yo...