Kocaman Teşekkürler

2K 82 29
                                    

Merhabalar millet.
Öncelikle öylesine yazdığım bu fiction'ı çok sevdiğiniz için size çokça minnettarım. Keyfiyen yazmaya başlayıp hiç emin olmadan attığım ilk bölümden sonra büyük bir aile olduk.

Hepimizin adına çokça mutluyum.

My lovely idol'ün bu kadar sevileceği asla aklıma gelmezdi. Bilin ki, bu kitap da okuyucularını çokça seviyor. Birçok yorum yapılıyor, çoğu zaman küfür ediyorlar çoğu zaman ise randomlar ile doluyor bütün bildirimlerim. Hepinize elimden geldiğinde yetişmeye çalışıyorum. Gerçekten beni güldürüyorsunuz ve bu beni mutlu ediyor.

Kitabımı sevdiğiniz için size teşekkür ederim. Kocaman bir aile olduk, bunun için de teşekkür ederim. Sorularınız varsa bu kısımdan alabilirim. (; gerek ben gerek bölümler ve karakterler hakkında.

bölümü düzenlerken fark ettim, buraya kitap reklamlarımı yapmışım. ben de buradakileri kaldırıp birkaç bölüm önce, bölüm sonlarına yerleştirdim. daha rahat olur. her neyse, umarım kendinize güzelce bakıyorsunuzdur millet. bir sorun olduğunda içinizi tam da bu satıra dökebilirsiniz ya da direkt bana yazabilirsiniz. sizi her zaman dinler ve yardımcı olmaya çalışırım.

insanların buna ihtiyacı var.
zamanında ihtiyacım varken yanımda kimse yoktu, bunu bir başkası yaşasın istemiyorum ve unutmadan malumunuz zor günler geçiriyoruz. millet zorunda olmadıkça evden çıkmayalım, inanın bana 'ama maske var?' demekle olmuyor. ağzımıza taktığımız maskeler tek kullanımlık ve bir her gün ve neredeyse 12 saate yakın bu maskeleri takıyoruz. solumamız gerekene oksijen iken karbondioksit soluyoruz ve bu çok çok çok fazla zararlı. biz çocuklar taşıcıyız, büyüklerimiz ise rahat korona kapabilirler. bu sebeple hem kendimize hem çevremize dikkat etmeliyiz. özellikle kronik rahatsızlığı olan var ise. birkaç gün önce annem amcasının kaybetti babam ise dayısını ve sebebini korona. işte bu sebeple dikkat etmemiz gerekiyor. maske de iyi bir şey değil, kendimizi buna bağlamayalım lütfen.

neyse neyse millet, sizi seviyorum. sağlıcakla, yoonmin ve taekook ile kalın. 🖤💜

my lovely idol ▷ym (✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin