Λοιπόν σε αυτό το κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με τις 28 αυθεντικά καθαρόαιμες μαγικές οικογένειες. Χωρίζονται σε 8 μικρές, 10 μεσαίες και 10 μεγάλες μαγικές οικογένειες. Για πάμε να τις δούμε
Οι οκτώ μικρές οικογένειες
Avery – Στα βιβλία της σειράς Χάρι Πότερ υπάρχουν ελάχιστες αναφορές σε μέλη της οικογένειας αυτής. Κάποιο μέλος της οικογένειας βρισκόταν στο Slug Party όπου ο Tom Riddle είχε ρωτήσει τον Καθηγητή Slughorn για τους πεμπτουσιωτές, ενώ ένας Θανατοφάγος με αυτό το επίθετο ήταν παρών στην ενέδρα στο Τμήμα Μυστηρίων του Υπουργείου Μαγείας.
Nott – O Theodore Nott ήταν συμμαθητής του Χάρι Πότερ. Ο θανατοφάγος πατέρας του ήταν ένας από τους πρώτους ακόλουθους του Voldemort.
Parkinson – Το πρώτο κορίτσι του DracoMalfoy, η Pansy Parkinson, ήταν μέλος αυτής της οικογένειας. Αναφέρεται στα βιβλία ως “το κορίτσι με το σκληρό πρόσωπο”.
Rosier – Η οικογένεια αυτή είχε τουλάχιστον ένα μέλος που ήταν θανατοφάγος και σκοτώθηκε ένα χρόνο πριν την τελική πτώση του Voldemort.
Rowle – Ο Thorfinn Rowle ήταν ένας μεγαλόσωμος ξανθός θανατοφάγος που βρήκε τον μπελά του όται ο Χάρι, ο Ρον και η Ερμιόνη γλίτωσαν από τον Voldemort στη μέση του Λονδίνου στο βιβλίο “Ο Χάρι Πότερ και οι Κλήροι του Θανάτου”.
Selwyn – Η Dolores Umbridge υποστήριξε κάποια στιγμή ότι είχε συγγένεια με την οικογένεια Selwyn, παρότι αυτό δεν διευκρινίστηκε ποτέ. Ένας θανατοφάγος με αυτό το επίθετο ενεπλάκη στην απαγωγή της Luna Lovegood.
Shafiq – Το όνομα αναφέρεται στο ευρετήριο αλλά δεν υπάρχει πουθενά στα βιβλία ή τις ταινίες.
Τravers – Ήταν το όνομα ενός θανατοφάγου που απέδρασε από το Αζκαμπάν και ήταν διάσημος για τη βοήθεια που παρείχε στη δολοφονία των McKinnons.
Οι δέκα μεσαίες οικογένειες
Abbott – Οι Abbotts, όπως και οι Macmillans, αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα οικογενειών που ήταν μεν καθαρόαιμοι, αλλά ουδέποτε έκαναν κακό σε κάποιον Muggle. Ανήκαν στον Κοιτώνα Hufflepuff. Η Hannah Abbott ήταν συμμαθήτρια του Χάρι και ημίαιμη μάγισσα. Η μητέρα της είχε δολοφονηθεί από τον Voldemort, ενώ η ίδια η Hannah πολέμησε γενναία εναντίον του στη Μάχη του Χόγκουαρτς,
STAI LEGGENDO
Χάρι Πότερ : ανάλυση πραγμάτων και χαρακτήρων
FanfictionΑυτό το βιβλίο όπως λέει και ο τίτλος θα είναι ανάλυση των χαρακτήρων αλλά και των αντικειμένων απο της ταινίες και τα βιβλία Χάρι Πότερ. κάθε κεφάλαιο θα είναι αφιερωμένο και σε διαφορετικό ήρωα ή αντικείμενο το πρώτο κεφάλαιο που θα είναι αφιερωμ...