05.01

62 19 6
                                    

İnsanlar ;

İki kol, iki bacak, iki göz, iki kulak vs..
Hepimiz aynıyız, suretlerimiz farklı sadece. Bu da zaten insanların en önemli özelliği değil mi?

Gün geçtikçe her şey herkes daha tuhaf olmaya başladı. Mesela kimse kimsenin kararına saygı duymuyor, kimse kimsenin halinden anlamaya çalışmıyor.

En basitinden örnek verelim, bir kiracı olduğunuzu düşünün, evde tek yaşıyorsunuz ve kimseniz yok. Bir işte çalışıyorsunuz ama maaşınız kirayı ödemeye yetmiyor, daha fazlasına ihtiyacınız var. Vaktiniz geliyor, ev sahibi kapınıza geliyor ve parasını istiyor. "Şimdilik yarısını toplayabildim, diğer yarısını en kısa zamanda teslim edeceğim, lütfen kusuruma bakmayın."

Kusur mu?

Aslında yaptığı bir kusur değil ama karşısındaki "insan" öyle ki o yaptığı şeyin kusur olduğunu düşünüp, kusuruma bakmayın, diyor. Çünkü insanlık ölmüş bunu en iyi böyleleri bilir.

Ev sahibi söylene söylene parasını alıyor, "bir daha olmasın, sürekli sürekli nereye kadar yahu, bende bıktım artık, çoluğum çocuğum var benim onlara zor yetişiyorum zaten bir de sen çıkma başıma!."

"Çok özür dilerim, bir daha olmayacak emin olabilirsiniz."

Ve bir daha tekrar tekrar oldu..

Annem bana hep çok soğuksun, insanlara öldürecek gibi bakma derdi. Ben oldum olası insanları sevmemiştim, hele böyle insanları hiç.

Bilirsiniz pek arkadaşı, çevresi ve sosyal hayatı olmayan insanlar kendini sosyal medyaya verir. Ben de sosyal medyada fazla takılan bir insanım. 

Geçenlerde yine insanların yaptıklarına saygı duymayan bir kaç leş sürüsü gördüm. Bunları gördükçe insanlara olan nefretim katlanılmaz bir hâl alıyor. Gün geçtikçe daha da soğuyorum. Cahil bir toplum değiliz ama siz kendinizi çok fazla cahilleştiriyorsunuz.

İnsan kavramını artık gerçekten "insan" olarak nitelendirebileceğimi sanmıyorum.

Çünkü

nsanlar insanlıktan çıkmış,,"

мeтanoι̇aHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin