Multiyi dinleyin ha...
" Bugün de ben bir şey getirdim. " dedim elimi çantamın içine sokarken.
Jungkook kaşlarını kaldırıp çantama bakarken yavaşça içi kek dolu kap çıkardım.
" Ama seninkinden tek farkı bu kekleri ben yaptım. "
Jungkook yüzünü buruşturup " Yemekten vazgeçtim şuan. " dedi.
İster istemez üzülmüştüm. Çünkü akşam yatmadan önce bununla uğraşmıştım.
Yüzümün asıldığını gören Jungkook eğilip bana yaklaşarak " Sakın kırılma! Şaka yaptım. Tabii ki yiyeceğim. " dediğinde omuz silktim.
Kabın kapağını açıp Jungkook'a uzattığımda Jungkook zarif parmaklarıyla keki tutup diğer eliyle de kekin altına dökülmesin diye tuttuktan sonra ısırdı.
Sadece onu izliyordum.
Keki çiğnerken yanaklarında çıkan kemiklerini izliyordum.
Bir şey yerken bile havalı oluşunu izliyordum!
Ben de keki yemeye başladığımda Jungkook ikinci kek için uzandı.
" Çok güzel olmuş. " dediği sırada uzakta bizi izleyen küçük kız çocuğunu fark ettim.
Elimdeki keke odaklandığını gördüğümde elimle onu çağırdım.
Jungkook arkasına dönüp dört yaşlarındaki çocuğa baktığında çocuk annesinden izin alıyordu.
Sonunda annesi izin verdiğinde koştura koştura yanımıza geldi ve Jungkook'un yanındaki koltuğa oturmak istedi.
İstedi çünkü boyu yetmedi.
Elleri koltukta debelenirken ikimiz durmuş minik kızı izliyorduk.
Jungkook eğilip minik kızın bacağından tutup ona yardımcı oldu. Sonunda oturma işlemi tamamlandığında " Merhaba." dedim.
Dili döndüğünce bana karşılık verdiğinde " Adın ne? " diye sordu Jungkook.
" Chanmi. "
Chanmi'nin tatlı sesi Jungkook'u güldürdüğünde kek kabını minik kıza uzattım.
Onun uzanamayacağını fark eden Jungkook keki alıp kızın ağzına götürdü ve bir parça almasını sağladı.
Jungkook eli havada beklerken Chanmi uzanıp oradan kekei ısırıp yiyordu. Bir yandan da arkasına oturmuş annesine bakıp gülümsüyordu.
Jungkook diğer elini uzatıp minik kızın tokasına dokunduğunda " Tokan güzelmiş. Bana versene. " dedi.
Chanmi'yle ben güldüğümüzde Chanmi " Ama senin saçın kısa olmaz ki! " dedi eğlenerek.
Jungkook keki Chanmi'nin ağzına uzatıp yemesi için teşvik ederken " Olsun ben yine de bağlarım. " dedi.
Chanmi tekrar kıkırdadığında ikinci keki kabul etmedi.
" Senin de gömleğin güzel. " dedi minik parmağını uzatıp Jungkook'un gömleğini gösterirken. " Ama o bana çok büyük. "
Demek ki Jungkook'un tarzı büyükten küçüğe herkesin dikkatini çekiyordu.
" Zaten kalkıp da çıkartamam üstümü. " dedi Jungkook.
Sonra minik kızın pantolonundaki kırıntıları yere çırptığı sırada Chanmi'yi annesi çağırdı.
Chanmi Jungkook'un koluna tutunarak yere indikten sonra yanaklarıma öpücük kondurdu. Jungkook'a da sarılıp Yeçekkür ettikten sonra otobüsten indi.
" Çocukları seviyorsun. " dediğimde Jungkook yakalarını düzeltip " Melekler sevilmeli. " dedi. " Onlar melek. "
" Aynen öyle. Çok masumlar. "
Jungkook beni onayladığında " Yanına geleyim mi? " dedi.
Ben de kabı çantama koyup " Gel. " dediğimde hemen kalkıp yanıma oturdu.
" Bugün ben senin omzunda uyusam olur mu? "
Masum tipine bakıp güldüm. " Olur. "
Kafasını omzuma koyduğu anda yumuşak saçlarının kokusu burnuma gelip beni çoktan sarhoş etmişti bile.
Aboooooo...
mrninibear Happy birthday ma flower
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bus 1 | chaegguk
Fanfiction" Çantan için akbil basmadıysan, çantanı çeksen de otursam diyorum. " [Tamamlandı] [2. Kitap ile devam ediyor] 05.12.18' rosekook #1 Başlangıç: 131118 Bitiş: 121218 Bu kitap @meIissabenoist ithafendir. ilysm♡