Otobüse bindiğimde Jungkook'u bi koltukta otururken gördüm.
Beni gördüğü anda kafasını yavaşça iki yana salladı.
O an anladım.
Yürüyen ben değildim, bacaklarım başkasının bacakları gibi hareket ediyordu.
Karşımdaki Jungkook değildi. Bir insan bir günde böyle çökemezdi.
Kolundaki fuları oynarken yanına çoktan yaklaşmıştım bile.
" Gitti. " dedi sadece.
Bir şey diyemedim. Ne diyebilirdim ki? Dilim tutulmuştu. Kelimelerimi özenli seçmeliydim ama bunu bile yapamıyordum.
" Son nefesinde adımı söyledi. " diye devam etti.
" Son olarak telefonumda sana çektiğimiz video kaldı ve bu fular. "
Bunu dedikten sonra sustu. Herkes otobüse indi, bindi. Ben bunu izlerken o elindeki fularla oynuyordu.
Otobüste tek ikimiz kaldığımız anda hıçkırarak ağlamaya başladık.
İkimiz aynı anda. Sanki kararlaştırmışız gibi. Sanki herkesten utanıp birbirimizden utanmıyormuşuz gibi.
" Çok üzgünüm Jungkook. " diye sarıldığımda titreyerek göğsüme koydu kafasını.
" Gitme dedim. " diye fısıldadı boğuk sesiyle. " Senden başka kimsem yok, beni bırakma dedim. "
Saçlarını okşadım yavaşça. Onun bu halini görmeye dayanamıyordum.
" Güçlü kalmalısın. " dediğimde hıçkırdı.
Kızarmış gözleriyle bana baktı.
" Peşinde gitmeli miyim? " dediğinde " Ne? " dedim anlamayarak.
" Annemin peşinden gitmeli miyim? "
Bedenim bir anda soğuğa girmiş gibi titrerken " Saçmalama. " dedim sertçe. Bir yandan gözyaşlarım yanaklarımdan akıyordu.
" Ned- "
" Ya ben ne yapacağım Jungkook? " diye bağırdım birden. " Ben annene bile bu kadar üzülüyorsam sen gidince ne yapacağım? "
Kafasını dizime koyup bir kez daha hıçkırdı. Sonra iyice ağlamaya başladı.
Son durağa gelene kadar beraber ağladık.
Jungkook'un annesinin ölümüne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bus 1 | chaegguk
Fanfiction" Çantan için akbil basmadıysan, çantanı çeksen de otursam diyorum. " [Tamamlandı] [2. Kitap ile devam ediyor] 05.12.18' rosekook #1 Başlangıç: 131118 Bitiş: 121218 Bu kitap @meIissabenoist ithafendir. ilysm♡