Jungkook beni sonunda bulabildiğinde yanıma oturdu ve derin bir nefes verdi.
" Yorucu bir gündü. " dediğinde onu onayladım.
" Benim için de. "
Jungkook ne jadar yorucu olsada işinden memnundu. Bugün çalışmaya başlayalı bir ay olmuştu.
Elini cebine atıp bir tomar para çıkardıktan sonra elimi tuttu ve avcumu açıp parayı avcuma yavaşça bıraktı.
" Borcumun hepsi burada. " dediğinde elimi hemen kendime çektim.
" Jungkook, " dedim sinirle. " Bunu her defasında konuşuyoruz ve sen her defasında kabul ediyorsun. Diğer gün bakıyorum ki vazgeçmişsin. Anla artık istemitorum bu parayı. "
Jungkook hızlıca kafasını iki yana salladığında " Lütfen, Jungkook. " dedim. " Bırak iyilik yaptım diye mutlu olayım. "
Bunu dememin üzerine omuzlarını düşürüp parayı cebine koydu. Çantasına uzanıp içinden bir kap çıkardı ve yavaşça salladı.
" Bu sefer pastaneden almadım. Annemle beraber yaptık. " dedi kurabiyeleri gösterirken.
Sinirli olan ruh halim anında yumuşarken kurabiye kabının kapağını açtı.
" Uzun yıllar olmuştu. Annemle beraber bir aktivite yapmayalı. " dediğinde bir tane kurabiye alıp ısırdım.
Pastane kurabiyesinden sonsuz kat daha iyi bir kurabiye olduğu kesindi.
" Çok güzel olmuş. " dediğimde " Annemin eli değdi ondandır. " dedi.
Önüme gelen saçlarım kurabiye yememe engel olduğundan Jungkook sonunda isyan etti.
" Kurabiye yerine saçını yedin resmen. Dön arkanı. "
Ona doğru arkamı döndüğümde hâlâ elimde kurabiye onu kemiriyordum.
Kemikli, uzun ellerini saçıma atınca duraksadım.
Elleri yavaşça saçımda dolaşıp onları ayırdı ve hareket etmeye başladı.
Saçımı örüyordu.
Hızlı pratik elleri işini hemen bitirince kafasını kulağıma uzatıp " Tokan var mı? " diye sordu.
İrkilirken " E-evet. " diye cevap vermiştim. Bileğimdeki tokayı alıp ona uzattığımda elimdeki tokayı kaptı ve ağzıyla açtıktan sonra saçımın ucuna sıkı sıkıya bağladı.
" Hm... Bak şimdi daha iyi oldu. " dedi ve kurabiye yememi izledi.
" Teşekkür ederim. Hem saç hem kurabiye için. " dediğimde dişlerini göstererek gülümsedi.
" Ben de sana teşekkür ederim. " dedi Jungkook. " Benim yanımda olduğun için. "
" Ah, Jungkook. Duygularımız karşılıklı. " dediğimde Jungkook uzunca gözlerime baktı. Sonra gözlerini kaçırıp " Pek sanmam. " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bus 1 | chaegguk
Fanfiction" Çantan için akbil basmadıysan, çantanı çeksen de otursam diyorum. " [Tamamlandı] [2. Kitap ile devam ediyor] 05.12.18' rosekook #1 Başlangıç: 131118 Bitiş: 121218 Bu kitap @meIissabenoist ithafendir. ilysm♡