Wstęp

114 3 0
                                    

Nazywam się Niemira Wolered i mam 16 lat.Mam niebieskie oczy, brązowe długie włosy i jestem średniego wzrostu. Kocham zwierzęta ,a najbardziej wilki .
Mam trzy formy które bardzo ukrywam i nie wiem jak się pozbyć, mogę być wilkiem ,wilkołakiem ( ...) i człowiekiem.Jestem szaloną osobą, tajemniczą i kiedy trzeba umiem pokazać pazurki. Od dziecka umiem porozumiewać się z zwierzętami przez co nieraz narobiłam sobie kłopotów, inne dzieciaki uważały mnie za jakąś nienormalną więc przestałam publicznie rozmawiać z zwierzętami.
Moi prawdziwi rodzice zginęli, kiedy miałam zaledwie kilka miesięcy.
Gdyby nie mój wujek to moje życie wyglądało by całkowicie inaczej.
Miałam szczęśliwe dzieciństwo mieszkałam z tatą (wujkiem) i z moim starszym bratem ( kuzynem) Markiem nigdy nie poznałam cioci bo zmarła, po urodzeniu Marka ...
Marek był da mnie najlepszym bratem i przyjacielem pomagał w lekcjach,nauczył mnie walczyć, wchodzić na drzewa, był pomysłowy i często dokuczał niani. Dzięki niemu nie wpadłam w depresję. Ale kiedy miałam 13 lat pojechał do Ameryki studiować i potem rzadko się widywaliśmy a ja no cóż zostałam sama z Ojecem ,który prawie mnie nie zna. Szkoła dla mnie zawsze była wrogiem, ale bardziej ludzie którzy do niej chodzili zawsze to ja byłam kozłem ofiarnym... Ale moja psychika była na to tak odporna że się do tego przyzwyczaiłam.
Pewnego wieczoru ojciec oznajmił mi że musi wyjechać na rok do Australii w interesach. Oświadczył mi też że kiedy go nie będzie pojadę do jakiejś rezydencji. Nie powiem nie spodobało mi się to że wyjeżdża i mam zamieszkać z obcymi ludźmi. Ojciec jest surowy oraz sprawiedliwy (głównie przez jego pracę ) ale też opiekuńczy i miły...
Dowiedziałam się że będę mieszkała z sześcioma braćmi i jedną dziewczyną. I jadę do nich za dwa dni ...

____________________________________
To Nemira w tej niby wersji wilkołaka
( Nie umiem tego jakoś inaczej określić )

___________________________________Z góry sorka za błędy No więc witam moich drogich czytelników xd teraz zapoznałam was mniej więcej z główną bohaterką i w skrócie z jej historią oraz wyglądem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

___________________________________
Z góry sorka za błędy
No więc witam moich drogich czytelników xd teraz zapoznałam was mniej więcej z główną bohaterką i w skrócie z jej historią oraz wyglądem.
Rozdziały nie będą pojawiać się często bo mam niestety szkołę itd..........
Mam nadzieję że wam się spodoba moja opowieść .
Papatki

Moondust (Diabolik Lovers )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz