12- Son 3

42 4 1
                                    


Medya: Edward

Eve gittigimde önce buz dolabındaki abur cuburları alıp salona geçtim. Daha sonra TV den korku filmi açtım.

*********

Öf sıkılmaya başladım bile şimdiden. Film başlayalı sadece yarım saat oldu. Ve şuan filmdeki kendini cesur sanan salak kız aşağıdan gelen sesler üzerine bodrum kata iniyor.

O kadar korktugu halde salagın elinde sadece süs eşyası ve yakmayı akıl etmedigi el feneri var . Ah! Seni aptal! Ve evet kapkaranlık yerde Işığı açmayıda akıl etmiyor.

Yürüyor önünü görmeden. Ve evet birine çarptı ve çığlığı bastı. Hay ben senin ses tellerine. 

Sonunda el fenerini yakmayı akıl etti. Karşısındakinin yüzüne tutunca tekrar çığlığı bastı. Ah çıldırıcam. Elindeki süs eşyasını yaratığın kafasına vurdu. Hayır yani kaçsana kızım. Sen o güçle ne yapabileceksin.

Yaratık kızı duvara yaslayıp bogazına yapıştı. Al işte gerizekalı ölüyosun. Tam o sırada zil çaldı. Hayır hayır filmde değil benim evimin zili çaldı.

Saate baktığımda 21.45 ti. Gelenin kokusuna odaklandıgımda Edward oldugunu anladım. Pisliğin ne işi var acaba burada.

Gidip kapıyı açtım.Ve "Ne var?!" dedim. O da Gülümseyip "İçeri davet etmiyecek misin?" dedi. "Hayır etmiyorum" dedim. Ben onun gitmesini beklerken o ise beni yine itekleyip içeri girdi.

Kapıyı kapatıp içeri girdiğimde bi de pişkin pişkin cipsimden yiyordu. Hemen gittim elinden aldım. "Ne o korku filmi mi izliyosun? " dedi ve elindeki yastığı gösterip kahkaha attı  "Korkunca da buna mı sarılıyosun?" dedi.

Göz devirdim ve koltuğuma oturup "Ne oldu Edward film izlerken yaptıklarını konuşmaya mı geldin?" dedim sinsi gülümsememi yüzüme takınırken.

O da göz devirdi. Daha sonra aklına bir şey gelmiş gibi sırıttı. "Hayır Dolunayı konuşmaya geldim şunun şurasında 3 gün gibi bir şey kaldı" deyince içime soğukluk düştü. Kahretsin! Hep unutuyorum.

"Sen.. İlk Dolunayında.. Gerçekten yalnız mıydın ?" dedigimde gözlerini benden çekip karşı duvara dikti. Ve "Sana ne!" dedi birden değişen buz gibi sesiyle.

"Demek yalnızdın. Peki neden yalnızdın sen kimseyi düşünecek bir tip degilsin yani benim gibi aileni düşünmezsin, onları üzmemek için çagırmamazlık yapmazsın." dedim.

Edward çok sinirli duruyordu. Ayagı kalktı ve bir anda kurta dönüştü. Daha sonra koştu koştu ve penceremden patlayan cam sesleri duyuldu.

Aptal şey!! Camlarım tuz buz oldu. Ve o salak kapıdan çıkmak varken penceremden çıktı.

Ah çok sinirlenmiştim. TV yi kapattım. Ve kalkıp odama çıktım. Erken uyumak iyi gelecektir..

Vampir\Kurt AkademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin