פרק 2-ההריון

210 3 1
                                    

'אמממ לא קדימה תתפשטי אל תעצבני אותי אני ברור זונה?' אמר עם חיוך מכוער 'כן כן אדוני' הוא התחיל להתפשט והפשיט אותי בכוח בלי רחמים וביקש ממני לרדת לו טוב אני לא בדיוק בתולה שיקרתי לו לא רציתי להאינס בגיל 16 אני כל כך מרגישה זולה ומגעילה הוא העיף לי סטירה והתחיל לזיין לי תפה שהבין שאני לא מתכוונת לעשות כלום התחלתי למצוץ לו עם דמעות בעיניים הוא הרחיק אותי ממנו והעיף אותי בחוזקה על המיטה וחדר אליי בחוזקה אני בכיתי ובכיתי אני מרגישה מגעילה וזונה עכשיו איכסה אם כמה ששנאתי את עצמי עכשיו אני שונאת את עצמי הרבה יותר אני כל כך פגיעה הוא ממשיך וממשיך ראיתי שסכין נמצאת על השידה על יד המיטה נישקתי אותו זרמתי איתו טיפה לקחתי את הסכין בלי שירגיש כמובן ודקרתי אותו בבטן והוצאתי הוא נעצר הוא הוציא את עצמו ממני וראיתי שהוא מת מכאבים ולרגע נזכרתי בליאן שאמא שלו חולה וסבא שלה חולה נפש עזרתי לו ללכת לשירותים בלי שום רצון וטיפלתי בו בדקירה 'חתיכת בת זונה למה זה היה טוב?' וראיתי שהוא מתפתל עוד שנייה אני אדקור אותו שוב  'כי בן זונה' והצטערתי שקיללתי את אמא שלו הוא העיף לי סטירה וזה באמת הגיעה לי 'אז למה עזרת לי?' 'בגלל ליאן אין מי שיטפל בה ובלעדיי היית מת עכשיו' 'אז אני מבין שסיפרו לך על אמא שלי' אמר עם ראש מושפל 'כן יאללה אני סיימתי פה אני מתחננת אל תבקש אותי שוב' 'כן זונה תודה על הדקירה ואל תתקרבי יותר לליאן היא הייתה צריכה להיות בגן פשוט בגן והיא חולה וסבא שלי היה בזמן זיון אז לא תראי אותה יותר ואני ואת ניפגש עוד הרבה את ממש טובה במיטה יש פה יותר יפות אבל בסדר' 'באהבה על הדקירה אל תדאג פשוט אני אדקור אותך עד שתבין שאליי לא מתקרבים' אמרתי ויצאתי מהחדר הוא חיי בסרט האדון הלכתי לחדר שלי ושל סופי נכנסתי וצעקתי לסופי 'סופ את פה??' 'כן נוני בואי' וראיתי אותה בוכה מי פגע בה בן זונה 'נוני אני בהריון' והיא שוב בכתה 'אומייגד מי האחרון שאנס אותך?' וראיתי שהיא מנסה להיזכר 'סופ תעני לי'  'לירוי פרץ'
עזרתי לה לקום עם ידיי והלכנו אל חדרם של ליאם ולירוי תיקתקנו וליאם פתח 'כן בייב כבר התגעגעת?' 'סתום מטומטם, אני צריכה את לירוי זה דחוף' וסופי עמדה לידי 'הוא באמצע זיון הוא לא יכול בייב' אמר 'לא שאלתי אמרתי' צרחתי ודחפתי אותו נכנסתי לחדר שוב הרמתי את לירוי מהצוואר 'שלום לירוי נעים מאוד קוראים לי נועה ואני חברה של סופי אני מאוד שמחה לבסר לך שאתה חסר אחריות ואני יותר מאשמח אם תזמין אותי גם לברית או הבריתה של הילד שלך' אמרתי עם חיוך ציני לחלוטין והוא וליאם החווירו 'בן זונה לא שמת קונדום??' ליאם שאל מגמגם 'ה..ו..א נק..ר..ע' אמר מגמגם 'יאללה כוסעמק שתעשה הפלה' ליאם צעק והעפתי לו סטירה
'כ...ן ש..ת..פ...יל' אמר עדיין בשוק ממה שביסרתי לו 'היא ממש לא מפילה שום דבר חיים בסרט אתם תגדלו את הילד הזה מצידי בפניימיה הזו ואתה' והצבעתי לכיוונו של ליאם 'תעזור לו לצאת מהשוק'
לקחתי את סופי ויצאנו מהחדר 'בואנה אחותי אז אמיצה את' אמרה סופי 'אני לא אמיצה אני פשוט אומרת מה שאני חושבת ... ' 'בסטי תודה על הכל אמרה וחיבקה אותי'
'את החברה הכי טובה שלי מה יש לך אני אעשה את הכל בשבילך'
'יש לי להקיא בואי מהר' אמרה ורצנו לשירותים היא הקיאה את הנשמה שלה מסקנה באלי להרוג את הבן זונה הזה לירוי שגרם לה לכאב הזה אני רוצה להרוג אותו אותו ואת החבר הכי חיי בסרט שלו יש פה מלא שמועות על זה שעדיף לא להתעסק איתו אבא שלו הוא מנהל העולם התחתון ובגלל זה גם עזב אותם כי אין לו זמן אליהם נו בן זונה כמו הבן  שלו אבל בכל פעם שאני מסתכלת עליו אני פשוט נשאבת לעולם שלו לעיניים הממכרות שלו ולחיוך הציני שלו אני לא בדיוק יודעת מה אני מרגישה אבל זה לא אהבה! או אולי כן? אני מרגישה כאילו יש לי פיצול...

-------------------
יפות שלי אז חזרתי בסיפור חדש של אהבה סוחפת וארוכה מקווה שתאהבווו

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 19, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

הכאב שליWhere stories live. Discover now