episode two

7 1 3
                                    

Eve geldiğim de içerideki yemek kokusu acıktığımı hissettirmeye yetmişti. Çantamı girişe atıp mutfağa doğru gitmeye başladım. İçerde ki Aysel ve annemi görünce gülümsemeden edemedim.

''Benim meleklerim napıyomuş bakıyım''
Annem kafasını kaldırıp bana baktı ve gülümsedi.

''Oğlum sen mi geldin hoşgeldin. Bizde börek yapamaya çalışıyoduk Nilay ile''

Annemin yanağından kocaman bir öpücük alıp Nilay'a' döndüm.

''Zehirleme kız bizi''

Kaşlarını çatıp bana baktı.

''Aşk olsun abisi. Ne zaman zehirlendin yaptığım yemeklerden''

Ondan da ufak bi öpücük aldım ve gülümsedim.

''Şaka yapıyorum abisi kızma ya. Sen yaparsan en iyisini yaparsın. Ama çok lezzetli yapma parmaklarım bana lazım oluyo''

''Tamam abisi sen git ellerini falan yıka pis pis geldin dokundun mikrop kapıcam''

Gözlerimi kısıp baktım ona.

''Bi daha dokunmam sende mikrop kapmassın hanfendi''

Annem de gülerek bizi izliyodu.

''Çok güzel olar ya''

''Sen bilirsin.''

Diyip mutfaktan çıkarak koridorun sonunda spot lambalarıyla döşenmiş beyaz kapımla bakışmaya başladım. Odama girdiğim gibi kendimi yatağa bıraktım. Belli etmek istemesemde başım fazlasıyla ağrıyodu. Gözlerimi kapatıp dinmesini bekledim ama olmadı. Uyumanın iyi geleceğini düşünerek kendimi uykuya bıraktım.

''Abisi pabucuyarım hadi uyan oynayalim... abisi pabucuyarım hadi uyan oynayalım''

Deprem olduğu hissiyle uyandığımda başımda Nilay'ı görünce kafamı yastığa geri koydum. Ama o durmadı ve yatağımda zıplamaya devam etti.

''Abisi kalk hadi ya. Bensu geldi seni sordu bende senin onu istemediğini söyledim ağlayarak gitti''

Inanamaz şekilde Nilay'a bakmaya başladım.

''Yapmadın''

''Yapmadığım şeyi yaptım diye söyleyecek bi insan değilim''

''Nilayy! Sinirleniyorum bak hadi abim öyle bişey yapmadım de bana hadi abisinin canı''

Dişlerimin arasından konuşunca tırstığı belliydi.

''Tamam ya şaka yaptım. Dışarı da seni bekliyor.''

''Tamam sen çık gelicem ben''

Nilay başını sallayıp odadan çıkınca bende yataktan kalkıp üstümü değiştirdim.
Kapıya geldiğimde Bensumu merdivenlere oturmuş telefonuyla konuşurken buldum. Arkasından yaklaşıp çenemi omzuna koydum. Gıdıklandığını biliyordum. Direk elini suratıma geçirdi. Burnum açımıştı.

''Arsel sen miydin ya..ben bi an boş bulundum çok özür dilerim iyi misin''

''Evet canım ya iyiyim. Altı üstü bi hentbolcudan tokat yedim nası iyi olmayayım''

''Ya ama Arsel ne biliyim sen olduğunu. Hastaneye gidelim mi''

Doğrulup yüzüne baktım bişeyim olmadığını göstermek için.

''Ne hastanesi ya iyiyim ben. Bişey mi oldu? ''

''Yoo bişey olmadı. Bizimkilerle yine dışardayız da seni almaya geldim.''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

lisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin