Sezen" ben senin hayatından gittim oğlum" diyordu.
Ama aslında doğrusu sen benim hayatımdan gitmiştin. Seni nasıl mutlu ederim diye düşünürken bile sen gitmiştin, aslında hiç bende olmamıştın. Kalbin hep başkalarındaydı . Başkaları da hep seni benden almıştı. Herkes kendini düşünür ve kendini kandırır olmuştu . Sen onlar beni senden daha çok mutlu eder umuduyla gittin benden ama aslında biraz çabalasaydın eğer biz mutluluk diye anılıcaktık belki de . Peki ya o yaşanan seneler ne olacak ? Hiç bir şey sadece bende güzel bir hatıra olarak kalacak. Bu aşkta hep erken giden sen oldun, ama mutlu olamayacaksın.Şimdi vazgeçme sırası bende .Geri döndüğünde çoktan senden vazgeçmiş olacağım,artık bende o güzel gözlerin olmayacak ,beni öldürebileceğin gülüşlerin olmayacak kısacası sen olmayacaksın o küçük dünyamda . Eğer sorarlarsa rüyalarımda kalmıştı gerçek değilmiş diyeceğim. En azından kendimi kandıracağım bir süre . Ya sen beni sorunca arkadaşların ne diyeceksin ? Beni çok seviyordu ömrü boyunca bekleyecek vazgeçemez o benden mi diyeceksin yoksa ona çok büyük haksızlık yaptım şu dünya da ailemden sonra beni en çok seven insanı kaybettim mi diyeceksin yoksa o kim diye mi soracaksın ? Hatırlıyor musun sana sen beni hatırlar mıydın diye sorduğumda unutmadım ki hatırlayım demiştin . Yalanların teker teker ortaya çıktı bak işte unutmasaydın bırakıp gider miydin ?
Neyse o değil de şimdi mutlumusun yanındakiyle birlikte resim çekilip , şarkılar söyleyip , kıskanıryor musunuz birbirinizi ? Yanındaki pek mutlu olmasın seninle diye bırakırsın onu da kendimden daha çok tanıyorum seni . Ve en çok aslında kendime kızıyorum diyorum neden ardından gitme kal demedın diye niye bıraktın başkalarına ki şimdi herşey anlamsız gelecek yarım kaldı aşkımız çünki.