Marinette POV
Sunt foarte obosita . Am patrulat doua ore azi-noapte ,pentru ca ce sa vezi , Chat Noir nu si-a facut aparitia aseara . Imi e putin frica , daca i sa intamplat ceva rau . De cand cu domnul Agreste nu l-am mai vazut .
Ma ridic incet din pat .Un fior imi cutremura corpul cand picioarele mele ating podeaua rece ca gheata . Ma duc cu pasi marunti inspre baie pentru ami face rutina . Revenind in camera ma duc la sifonier pentru ami schimba pijamalele mele roz cu niste haine mai potrivite pentru o zi de primavara ploioasa .
Dupa ce imi schimb hainele ies din camera mea coborand scarile indreptamdu-ma spre bucatarie pentru a lua micul dejun .
✴✴✴
Intru plictisita in scoala . Urc scarile si ma duc in clasa. Intrand in clasa observ ca aproape tori colegi sunt in clasa . Ma duc si ma asez in banca . Dupa cateva clipe Alya , Nino si Adrien intra in clasa .
M:-Buna .
A:-Buna Marinette .
Al&N:-Buna .
Profesoara intra in clasa ceia ce face ca orice voce sa piara creind o liniste puternica .
P(profesoara):- Buna dimineata copii.
Toti:-Buna dimineata .
✴✴✴
Mai sunt 5 minute . 5 minute si am scapat de aceasta inchisoare pe care unii oameni o numesc scoala .
Ziua asta a fost extenuanta . Lectii plictisitoare , teste surpriza , si plus acea profa de chimie care ce sa gandit(?), sa ne dea de facut un proiect , care ca sa vezi , deodata reprezinta jumatate din media noastra . Norocul meu ca e un proiect de echipa . Si ce e si mai bine e ca echipele sunt de cate doi iar eu am nimerit in echipa cu Adrien . Eu si Adrien am stabilit ca o sa facem proiectul la mine acasa .
*🔔🔔🔔🔔*
In sfarait , gata cu scoala . Cel putin pentru astazi .
Autor POV
Marinette isi strange lucrurile , isi ia ghiozdanul si iese plictisita din clasa . Mintea bluenettei era atat de epuizata incat nu mai percepea nici un zgomot venind din jurul ei . Nu a auzit nici macar vocea celei mai bune prietene care o stiga sa o astepte .Ea doar isi continua drumul .
Ajunsa acasa bluenetta isi arunca ghiozdanul langa canapea si apoi se "prabuseste "pe aceasta .
Marinette POV
Dupa ce ma relaxez cateva clipe pe canapea imi iau ghiozdanul si merg in camera mea .
✴✴✴
Eram la biroul meu lucrand la cateva schite cand se aude sonerie . Parinti mei sunt ocupati la brutarie asa ca ma duc eu sa vad cine e . Cand deschid usa il vad pe Adrien .
A:-Buna .
M:-Buna Adrien . Intra .
✴✴✴
Autor POV
Marinette si Adrien lucreaza la proiect de aproape doua ore si inca nu au ajuns nici la jumatate .
A:- Eu m-am plictisit .
Spune acesta lasandu-se pe spatarul scaunului in semn de oboseala psihica .
M:- Cred ca am scris destul pentru astazi .
A:- Ai dreptate .
Adrien POV
Deodata se aude o vace , era vocea mamei lui Marinette .
S:- Marinette poti veni putin ? ' se aude din sufragerie'
M:- Vin imediat .
Spune Marinette urmand sa se ridice de pe scaun si sa iasa din camera .
Autor POV
Nu dureaza nici 5 minute si bluenetta se intoarce in camera asezandu-se inapoi pe scaunul ei .
M:- Scuze pentru asta , mama ma rugat sa pun masa . (in ideea ca urmau sa ia cina )
A:- Nu e nimic .
Marinette POV
Il vad pe Adrien ca dintr-o data se intristeaza , acel minunat zambet dispare iar privirea lui se fixeaza in pamant .
Autor POV
M:- Adrien esti bine , sa intamplat ceva ?
A:- Doar ca ..... nu am mai avut de mult o cina in familie .
Spune Adrien intristandu-se si mai tare .Bluenetei nu ii placea sa il vada trist, voia sa il inveseleasca , dar nu stia cum . Deodata ii venise o idee
M:- Daca vrei poti ramane la cina .
Adrien isi ridica privirea din pamant parand interesat de acea ideie . Vazand asta Marinette incepe sa se fastaceasca .
M:- Scuze , sigur esti foarte ocupat si .....
A:- Defapt , mi-ar placea .
Spune acesta punandusi mana peste mana bluenette lucru care o face sa roseasca .
M:- B-Bine .
A:- Desigur daca nu deranjez .
M:- Nu deranjezi , parinti mei ar fi bucurosi daca ai ramana .
A:- Bine atunci.
Blondul o ia pe bluenetta de mana si impreuna ies din camera .
✴✴✴
Adrien POV
Seara trecuta a fost uimitoare . Parinti lui Marinette sunt super . Mama ei e cea mai buna bucatareasa din univers , gateste uimitor , iar tatal ei e un maiestru in ale jocurilor video .
Ajung la scoala unde ma intalnesc cu Nino, Alya si Marinette . Dupa ce stam putin de vorba plecam spre clasa pentru ca orele trebuiau sa inceapa .
✴✴✴
Marinette POV
Orele sunt gata . Eu si Alya iesim din scoala .Nu dureaza mult si Alya trebuie sa plece . Cand sa plec spre casa aud pe cineva strigandu-mi numele . Cand ma intorc il vad pe Adrien alergand inspre mine .
A:-Buna Marinette .
M:-Buna Adrien .
A:-Ma gandeam , daca vrei putem sa facem astazi proiectul la mine .
M:-Bine .
Autor POV
Cei doi liceeni pleaca impreuna spre casa blondului .
Ajunsi la casa acestuia blondul deschide usa ca un adevarat gentalmen pentru ai face loc frumoasei bluenette sa intre in imensa vila pustie .De cand bluenetta a facut primul pas in acea vila a simtit cum fiori o cuprind readucandu-si aminte de acel incident .
Cand cei doi se pregate-au sa mearga spre camera blondului se aude soneria ceia ce ii face sa se opreasca . Fiind prin preajma Nathalie merge sa vada cine e la usa .
Adrien POV
Cand usa de la intrare se deschide raman cu gura cascata .
CITEȘTI
MLB : Răzbunarea nu e totul .
Novela JuvenilNu va pot da prea multe detalii in legatura cu continutul povestii , dar pot sa va asigur ca o sa fie interesant . Povestea o sa fie bazata pe iubire , actiune , razbunare si foarte multa drama . Daca v-am facut pitin curiosi va astept sa intrati...