Capitol 12

122 8 2
                                    

Saptamana trecuse foarte repede si iata ca venise si ziua marii prezentari , sau cum a spus presa "ziua marii reveniri a casei sa moda Agreste " . Toti erau foarte stresati , prin toti ma refer la Bridgette , Felix , Marinette si Adrien .Bridgette era ingrijorata din cauza marilor oaspeti , Felix era ingrijorat din cauza pregatirilor , Marinette era ingrijorata pentru ca aceasta ar fi prima data cand creatiile ei vor defila pe un podium, iar Adrien , el era cel mai nelinistit . In aceasta saptamana s-a tot gandit si a decis ca in seara prezentarii o va invita pe Marinette la o intalnire , nu era ingtijorat de faptu cum o va intreba lucrul care il speria era raspunsul ei .

Toata ziua a fost foarte agitata cu toate pregatirile dar intr-un final venise si seara prezentarii . Aceasta prezentare era mai mult un fel de petrecere . Felix si Adrien erau cei care primeau oaspetii in timp ce Bridgette si Marinette faceau ultimele retusuri la tinute .

Cand acei oameni de afaceri ai-au facut aparitia Felix ii da un ghiont lui Adrien .

Fx:- Buna seara .

CA(Cristian Alessy )MA(Mara Alessy) :- Buna seara .

Fx:- Adrien ei sunt Cristian si Mara Alessy .Doamna Alessy mi-a fost profesoara la facultete iar domnul Alessy era directorul .

Ad:- E o placere sa va cunosc .

CA:- Placerea e de partea noastra . 

MA:- Felix a fost unul dintre cei mai buni elevi ai nostri . 

A:-Serios ?

CA:-Desigur .

MA:- Abia astept sa vad noua ta colectie , sper sa ma surprinda .

Fx:- Cu siguranta 

Cei doi pleaca lasand-i pe fratii Agreste singuri .

A:- Par de treaba ,nu va fi greu sa ii impresionam .

Fx:- Sunt ei prietenosi dar sunt si foarte stricti , cand e vorba de moda sunt atenti si la cele mai mici detalii .

Fx:- Mergi te rog sa le spui fetelor ca suntem gata sa incepem .

A:- Bine .

Blondul traverseaza sala indreptandu-se spre culise . Cand ajunge la cabinele de proba bate le usa . Din inauntru se aude un " intra " ceia ce il face pe blond sa deschida usa . Cand intra in camera dintre toate fetele , privirea lui ramasa fixata doar pe  una , era Marinette imbracata intr-o rochie mai sus de genuchi albastra , vaporoasa care ii scotea in evidenta ochii ei azurii .

Bg:- Sa intamplat ceva ? 

Blondul nici nu potea raspunde , era atat de fermecat de frunusetea bluenettei .

M:- Adrien esti bine ? 

A:- Ce? Da .

A:- Felix a spus ca suntem pregatiti sa incapem .

Bridgette se invartea de colo-colo in timp ce modelele ieseau una cate una pe usa .Camera ramane goala moment in care Adrien se sprijina de usa incercand sa isi incetineasca bataile inimii . 

✴✴✴

Prezentarea a fost un real succes . Toata lumea a fost foarte uimita de toate creatiile . Dupa prezentare a inceput o petrecere ,lumea dansa , manca , se distra , toata lumea era fericita . Adrien era singurul care nu parea ca se distreaza . Iesise putin pe balcon pentru a lua o gura de aer .Marinetta a vazut ca ceva nu e in regula cu el asa ca merse dupa el . 

Blondul statea  si se uita la stele cand bluenetta isi face aparitia in spatele lui 

M:- Esti bine ? Nu pari in apele tale .

A:- Sunt bine . 

M:- Esti sigur . 

A:- Sunt bine , nu iti face griji pentru mine .

M:- Pai daca esti bine vino si tu la petrecere . 

Bluenetta vru sa plece dar este oprita de blond care o prinsese de mana . 

A:- Marinette stai .

M:- S-a intamplat ceva ?

A:- Trebuie sa iti spun ceva . De fapt vreau sa te intreb ceva .

A:- Marinette vrei sa iesi cu mine la o intalnire ? 

Aceasta intrebare o lasa pe bluenetta fara cuvinte . Nu se astepta la o asemenea intrebare din partea blondului .

M:- Eu ...

In acel moment Bridgette apare in spatele bluenettei .

Bg:- Aici erai Marinette , vino , cineva vrea sa te cunoasca .

Bridgette o ia pe bluenetta de mana si o trage dupa ea inauntru lasandul pe blond cu ochii-nsoare. 

Felix statea de vorba cu domnul si doamna Alessy cand Bridgette si Marinette isi fac aparitia langa el .

Fx:- Doamna Alessy , ea este Marinette Dupain -Chang , noul nostru designer .

MA:- Din cate am inteles o parte din tinutele din aceasta seara au fost facute dupa schitele tale .

M:- Da .

Ma:- Mi-au placut foarte mult cratiile tale . Esti foarte talentata .

M:- Multumesc.

CA:- Ne intrebam , ai vrea sa creezi schitele pentru urmatoarea noastre prezentare de moda ?

Marinette ramase uimita , creatiile ei sa fie prezentate pe unul dintre cele mai faimoase podiumuri din Europa . Era visul oricarui designer incepator . 

Bluenetta se uita la Felix si Bridgette . Din privirile celor doi se intelegea ca ar trebui se accepte aceasta propunere .

M:- Va multumesc foarte mult , mi-ar face placere sa pot sa lucrez cu dumneavoastra .

✴✴✴

Tot restul serii Marinette a fost prinsa cu familia Alessy stabilind unele detalii , iar Adrien resemnandu-se intelegand ca poate nu era momentul sa o intrebe pe bluenetta despre intalnire . 

Petrecerea se terminase . Bluenetta vru sa mearga sa se schimbe cand privirea ei zboara aiurea si il zareste pe blondul care statea rezemat de balustrada balconului . Cand il vazu  isi aduse instant aminte de intrebarea lui , asa ca merse la el .

M:- Da .

A:- Ce ?

M:- Raspunsul la intrebarea ta .

Cand blondul auzii asta facu ochii mari amintindusi de acel moment jenant prin care trecuse 

M:- Da , mi-ar placea sa ies cu tine .

A:- Serios ? 

Bluenetta nu mai scoase nici un sunet doar scoase la iveala cel mai frumos si sincer zambet posibil .


MLB : Răzbunarea nu e totul .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum