Andrei...
------------Cobor scările una câte una până ajung in living unde îl puteam observa pe Daniel cu un pahar de vin in mâna.
Avea ochii plini de lacrimii dar nu era concentrat pe plâns s-au băutură ci altceva.-Esti bine?
Am întrebat în timp ce m-am apropiat de el.
Acesta își mută privirea spre mine si lasă păharul jos si vine spre mine si ma strange destul de tare în brațe.
Cu mâinile mele micuțe l-am cuprins si eu .
Era destul de ciudat sa ma îmbrățișeze si eu sa o fac....-In sfârșit ești aici ...cu mine...
Șoptise el când se desprinde din îmbrățișare.
-Ce vrei sa spui? Întreb eu curios.
-Vei afla totul la momentul potrivit, îți promit! Acum hai să mâncăm ceva.
Spuse el si își șterge lacrimile si îmi face semn să il urmez în bucătărie ceea ce am si făcut.
-Ce ai poftă? Întrebă Daniel din partea opusă a bucătăriei.
-Nu sunt pretențios. Spun eu încet.
-Ma ajuți sa fac paste cu sos de roșii? Întrebă scoțând toate ingredientele necesare.
-Daaaaaa. Am sărit eu țipând.
Ador să gătesc si plus de asts pastele cu sos sunt preferatele mele.
**(Trecere in timp )
După ce pastele au fiert , le-am pus in farfurie si am pus sos pe ele.
Fără să vreau când am ridicat lingura l-am pătat pe cămașă si față pe Daniel de sos.
Am inceput sa râd si si sa las lingura jos.-Imi pare rau , nu a fost cu intenție... poate a fost cu direcție.
Spun eu râzând incontinu.
-Asa deci! Spune si ia o lingură de sos si mă aleargă prin bucătărie.
Atunci când ma prinde se apropie de mine si îmi aruncă lingura de sos în fața.
Ambi râdeam minute bune până ne-am curățat .
*
După ce am mâncat am spălat vasele împreună cu Daniel .