callin' out bang bang kiss kiss

29.8K 1.1K 959
                                    

Klasik ılık havasında olan Venedik'te güzel bir akşam üstüydü.

Kim Taehyung, elinde ikram olarak aldığı şarap ve arada unutmak istemediği görüntüleri resme aldığı fotoğraf makinesiyle bir gondol turundaydı.

Venedik'e gezmek amacıyla geldiğinden beri onu en çok etkileyen şey şehrin sular üstünde yüzer görüntüsü ve olmayan araç trafiğiydi.

Gondol turu tamamlandığında kaldığı otele kiraladığı bisikletiyle vardı ve park alanına park edip arkadaşlarıyla kaldığı odasına doğru ilerledi.

Tam içeri gireceği vakit saatin henüz erken olduğuna karar verdi ve birazcık içip kafasını dağıtmanın güzel olabileceğini düşündü.

Otelin bar kısmına gitti ve içeri girip barmenden Chianti şarap istedi. Bu şarap çok methedilmişti ve merak ediyordu. Herkes kendi halinde ya telefonlarıyla uğraşıyor ya da birbiri ile sohbet edip çalan slow şarkıda yavaşça dans ediyorlardı.

Taehyung da arkadaşlarıyla sohbet edip yavaşça şarabını yudumluyordu

Yeterince sarhoş olduğunu hissettiği vakit kadehinde kalan son şarabı da kafasına dikleyip otel odasına doğru yönelecekti.

Ama yönelemedi.

Kocaman parlak gözleri, kıpkırmızı dudakları, üstünkörü bir şekilde yandan ikiye ayırdığı kahverengi saçları ve inanılmaz seksi bir biçimde vücudunu hareket ettiren afeti gördü.

Dünyanın en seksi varlığı karşısında vücudunu oynatırken o öylece gidecek miydi?

İstese de gidemezdi.

Arkadaşları otel odasına çıkmayı teklif etti, fakat kendisi biraz daha kalacağını söyledi ve bakışlarına cesurca karşılık veren güzelliği izlemeye devam etti.

Sersemlemiş bir şekilde yerine oturturken az evvelki şarkının yerini daha seksi tonlarda bir ritmin aldığını ve çocuğun da buna uygun olarak inanılmaz seksi bir şekilde dans etmeye başladığını farketti.

Çocuk tabii ki de kendisini farketmiş ve vücudunu bunla ortantılı olarak daha kıvrak bir şekilde kullanmaya başlamıştı.

Taehyung en sonunda dayanamadı ve bir atak yapmazsa kafayı yiyeceğini düşündü. Çocuğun yanına gidip ellerini beline koydu ve kulağına doğru fısıldadı "Amacın beni delirtmekse bunu başardın güzeli-"

Sözü kalçasını penisine doğru iten afetle kesildi ve boğazından gelen bir inlemeyle çocuğu kendine çevirdi.

Çocuk yaramazca ısırdığı kırmızı ve parlak dudakları, bir tavşanı andıran çıkık iki ön dişiyle Taehyung delirtmeye yemin eder gibiydi.

Jungkook ise Taehyung'u gördüğü andan itibaren ne kadar yakışıklı ve ateşli olduğunu düşünüyordu. Adam resmen yürüyen bir afetti.

Jungkook iyice ıslanmıştı ve acilen karşısındaki ismini dahi bilmediği adam tarafından domine edilemek istediğini düşündü.

Adamın büyük elleri belindeyken ve kendisini mümkünmüş gibi daha da ıslandığını ve azdığını hissetti.

Onu ellerinden tuttuğu gibi odasına götürmek için hareketlendi.

Taehyung sordu, "Adın ne güzelim?"

Jungkook ihtiyaçla resmen "Jungkook,Jeon Jungkook" diye resmen bir çırpıda inledi.

Venice bitch |taekook (m)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin