Egy nyári éjszakán a hold fényében dermesztő szelek tépik a fák leveleit. A farkasok üvöltése végigfut a testen, érezve a kín és szenvedés jelenlétét. Egy titokzatos fekete ruhás hullákat ás éjjel az erőben egy kisebb faház közelében, miközben dobozokat pakolgat Lucifer Morningstar nevére címezve. A faház ajtaját a szél tépázza, melynek élesen nyikorgó hangja megfagyasztja az emberi lelket.
Reggel Chloe felhívja Dan-t, hogy visszajött, de még megkéri, vigye el Trixie-t iskolába.
- Hol voltál? Szóltál már Lucifernek? Mindenhol téged keresett.
- Egy csendes helyen. Kicsit késni fogok a munkából. - Leteszi a telefont és újra hív valakit.
- Jó napot! Chloe Decker vagyok. Szeretném megköszönni az ajánlatát, de nem fogadhatom azt el, ezért keressenek valakit a megüresedett helyre. További szép napot. - Megissza kávéját, bezárja a lakást és az autója felé indul. Beszáll, miközben felhívja Lindát, hogy tudnának-e beszélni.
- Valami baj van?
- Ezt inkább személyesen szeretném megbeszélni valakivel, akivel megtehetem. - Linda tudja, Lucifer lesz a téma.
- Most nincsen páciensem, nyugodtan gyere.
Lucifer eközben bolyong és gondolkozik. Tölt magának egy whisky-t, leül a zongora mögé. Iszik, majd elkezd zongorázni, de a gondolatai nem ott járnak, félreüti a hangokat. Felkapja a kocsi kulcsát és lemegy. Az egyik csapos odaszól neki.
- Itt vannak az új felszolgáló jelöltek. - Ám Lucifer nem akar ezzel foglalkozni.
- Vegyél fel bárkit, aki tud italt önteni, és tisztában van a koktélokkal. - Kiviharzik az épületből, beszáll az autójába és elhajt.
Chloe megérkezik Lindához, de nem köszön, csak leül a kanapéra, majd néz. Linda kérdezgeti, mi történt, de nem válaszol. Feláll az asztala mögül, és Chloe-val szembe leül.
- Mi a baja Lucifernek? - Költői kérdésnek szánta.
- A betegeimről nem beszélhetek, még akkor sem, ha Luciferről van szó - válaszol, majd Chloe pontosítja a kérdését.
- Miért fél Lucifer annyira az elköteleződéstől?
- Linda határozottan hozzáteszi, hogy Lucifert nem lehet beskatulyázni, ő... - Chloe félbeszakítja.
- Igen tisztában vagyok vele, hogy az ördögről beszélünk, aki halhatatlan. De akkor is csak egy férfi, ha a női étvágyát tekintjük - mellékesen jegyzi meg.
- Mi történt megint köztetek? - kérdezi úgy, mint aki már tudja a választ.
- Csak a szokásos, képtelen bevallani az érzéseit.
Lucifer Chloe házánál kötött ki. Bekopog, kéri, hogy nyissa ki az ajtót, de semmi válasz. Visszaül a kocsiba és az őrs felé indul, mert úgy gondolja, ott találja. Közben próbálja felhívni, de nem veszi fel a telefont.
Chloe ránéz a telefonjára, majd kinyomja.
- Ki volt az? - Ránéz Lindára, aki érti a célzást.
- Egyvalamit nem értek. Miért is lennék én Lucifernek teremtve? - Teszi fel a nagy kérdést.
- Mennyit mondott neked Lucifer? - érdeklődik Linda. Nagyjából felvázolja a tegnapiakat, miszerint ő Isten miatt találkozott Luciferrel. - Á szóval ezt is elmondta. - Chloe felkapja a fejét.
- Te erről tudtál, és mégsem mondtad el nekem? - felemeli a hangját. - Erről jogom lett volna tudni, és nem nekem kellett volna az utolsónak lennem, aki erről tudomást szerez.
ESTÁS LEYENDO
Lucifer ff - A Végzet ereje /Befejezett/
FanficA történet érthető a sorozat ismerete nélkül is, mert a főbb karaktereket és eseményeket bemutatom előtte. Az Ördög megunta évezredes munkáját, büntetni a kárhozott lelkeket. Lucifer Morningstar-ként megnyitotta saját bűnlakát (éjszakai bárját), a L...