Dr. John West hetekkel korábban felkereste egyik kollégáját, mert úgy érezte, sötét gondolatok rejtőznek a mélyben. Visszatérő álma nem hagyta nyugodni. Minden éjjel a családját temette el élve, majd miután végzett, hazament, megvacsorázott és saját életét is kioltotta. Főbe lőtte magát. John nem értette lidérces álmait, hiszen még pisztolyt sem tartott soha a kezében. Már elaludni is félt, rettegett a gondolattól is, hogy újra holtan lássa szeretteit. Az alvás szükséglete azonban mindig diadalmaskodott felette és már nappal is csak ez járt a fejébe. Eldöntötte véget vet ennek, ezért egy hipnózisra szakosodott pszichiáterhez ment el.
2 hónap múlva, miután elfogták West-et és elítélték, egy újabb gyilkosság történik. Egy család tagjait ölnek meg fejlövéssel, miután eltörték a kezüket és lábukat. Könyörögtek az életéért, azonban szemük be volt kötözve, így nem tudták, mi történik. Egy férfi, egy nő, és egy 16 éves fiú halt meg. Mindhárom test mellett elhelyeztek egy-egy érmét. A házat ezután feldúlták, majd hangtorzítóval valaki felhívta a rendőrséget, hogy lövéseket hallott.
Éjjel felébresztik Chloe-t, hogy mennie kell egy helyszínre. Chloe leteszi a telefont majd felhívja Lucifert, aki a Lux-ban éppen 3 nő társaságában iszogat.
- Azt hiszem a többit fent folytatjuk. – A lányok nevetgélnek, ekkor csörög a telefon, amit fel is vesz.
- Mit tehetek érted, Chloe? – érdeklődik érzéki hangon Lucifer, mert már a három lányon jár az esze és az őrületes éjszakán, amit velük fog tölteni.
Chloe alig hallja Lucifert a hangos zenétől.
- Bárhol, bármit is csinálsz, kaptunk egy ügyet. – Lucifer ránéz a 3 lányra.
- Nem várhat reggelig?
- Ha várhatna, szerinted felhívtalak volna Lucifer? - Leteszi. Lucifer odamegy a lányokhoz, hogy most sajnos mennie kell, de még bepótolják. A lányok szomorúak. Kárpótlásul a további italfogyasztásukat Lucifer állja. Ennek újra örülnek.
- Majd én kezelésbe veszem őket - Maze lelkesen felajánlkozik.
- De hagyj belőlük nekem is! – jegyzi meg Lucifer.
A tetthelyen a szomszédok a fényekre kimennek az ajtó elé kíváncsiskodni. Látják, hogy 3 testet hoznak ki a lakásból. Ella éppen kávét iszogat kint, mikor Chloe megérkezik. Az áldozatokat, akkor rakják be a halottszállító autóba.
- Mi történt?
- Visszatért az érmés gyilkos. – Kávét iszogatva válaszol neki Ella, majd felvesz egyet és megkínálja Chloe-t is. Chloe, mikor belekortyol, furcsának találja azt. – Ez nem pusztán kávé, felturbóztam egy kis whisky-vel – feleli, ennek ellenére tovább iszogatják. Bemennek a házba, Chloe észreveszi, hogy feldúlták azt.
- Ez nem illik bele a sémába, a többi helyszín, nem így nézett ki.
- Lehet keresett valamit a gyilkos. De a gyilkosságok egytől egyig beleillenek. - A telefonján mutatja azt a részt, amikor az Everett család Linda show-jában van. - Linda azt próbálta velük feldolgoztatni, hogy elvesztették a legkisebb gyermeküket egy iskolai túszejtésben. Egy bálon egy ámokfutó elkezdett lövöldözni, és mikor mindenki sietett, Kim Everett-et lelökték a színpadról, aki akkor kapta meg a bál királynője címet, és szegénynek az eséstől eltört az egyik keze és lába. Mikor a lövöldöző meglátta a sérült lányt, fejbe lőtte. Az Everett család tagjai gyász feldolgozó csoportba is jártak, de igazán Linda Martin show-jában találtak megnyugvást. Most pedig, a nő újra terhes volt, a hasából ítélve, 4-5 hónapos lehetett – jelentette ki Ella, mikor megérkezik Lucifer is.
ESTÁS LEYENDO
Lucifer ff - A Végzet ereje /Befejezett/
FanficA történet érthető a sorozat ismerete nélkül is, mert a főbb karaktereket és eseményeket bemutatom előtte. Az Ördög megunta évezredes munkáját, büntetni a kárhozott lelkeket. Lucifer Morningstar-ként megnyitotta saját bűnlakát (éjszakai bárját), a L...