Začátek

19 1 0
                                    

                                                   Kapitola 1. Seznámení                                                                                                                                                                Je sedm hodin večer.Den 19.11,rok 2023.Jmenuji se John a se svými kamarádi Jonatanem a Rebecou se chystáme do Chernobylu. "Je to už 37 let,od doby co tam vybouchnul reaktor.Posledních 5 let je to tam extrémě hlídané,protože se tam v roce 2018 vyskytlo nadprůměrné množství radiace.Proč vám toto říkám?,, řekl "velitel" akce John.''Proč?,, Zeptali se ostatní."Aby jsme tam přežili,a vrátili se živý.Potřebujeme obleky,měřiče radiace,a pro jistotu nějaké zbraně!,, vysvětlil John."A taky masky!,, Dodal Jonatan. "Správně,nevíte jak to sehnat?,, zeptal se John." Můj děda tam jednou byl,možná nám něco půjčí.,, navrhla Rebeca. "Dobrý nápad.Ale musíme hlavně nenápadně. ,, ukončil konverzaci John.




                                                   Kapitola 2. Hledání

"Tak dobře,Jonathane? Zajdi koupit nějaké pistole a náboje.Dobře?,, zeptal se John. "No....Dobře,, odpověděl Jonatan. "Tak,a já jdu s Reb pro vybavení,, oznámil John.

"Takže,kam to vlastně jdeme,Reb?,,. "Jdeme do chalupy mého dědečka.Je mu už 71 Let,,.           "Wow, to je věk.Už sme tu?,, "Ano Johne,to je...bohužel..jeho dům.Víš jak umím kreslit?,,. "Ano,kreslíš nádherně,,. "Tak koukej,, Rebeca následně ukázala její obrázek,který nakreslila za mlada.Vidíte ho níže. :

 :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"No,tak to ještě vypadá jako dům,, řekl John. "No víš.Ono by dědečkovi bylo 71,ale on před 4.Roky zemřel.Toto je opuštěný dům,,. "Tak jo,jdeme na to,, řekl John. Dveře pomalu vrzaly. Museli se spamatovat z toho co viděli. Viděli tam Pavouky,mravence,a následně lidskou lebku.  "Ne!Ne! To..To není možné! DĚDO!,, křičela Rebeca. "Klid,podíváme se do skříně,navíc jsme tu jen pro ty obleky.,, Byly tam tři obleky,a pro jistotu dvě Masky a jeden Detektor radiace. "Dobře,tak já to vezmu do pytle,, řekl John,a následně tak udělal.Když se vracely,tak se zabouchli a zamkly dveře. "Co to je!? Tvůj děda?,, "Ano,počkej.,, řekla Rebeca. 👎☜👎⚐ 🏱☼⚐💧✋💣📪☠☜👍☟ ☠✌💧 ✞✡🏱🕆☺👍✋❄ 💧✋ ❄✞☜ ⚐👌☹☜😐✡📪👎☜😐🕆☺✋📬 "Co to Kur*a!?,, zakřičel John. "Umím mluvit s duchy,a vycítit je.Zatím to nikdo nevěděl.Ted to víš jenom ty,ale o tomhle ani slovo.,, oznámila Rebeca Johnovi. John měl několik otázek,ale nechtěl obtěžovat. Oba se vrátili do úkrytu."Kde jste tak dlouho?,, John to ctěl vysvětlit ale přerušila ho Rebeca. "Trochu jsme se stratili,nic víc.,, oznámila Rebeca Johnatanovi. "No dobře,mám i plán.,, řekl Johnatan.                                 

                                                  Mezikapitola 3. Jonatanův příběh

Víte co se mi stalo když sem přišel? Slyšel sem klepání,ale né normální. Mysles sem si že jen prší,ale bylo naprosté sucho. Klepání pokračovalo dál. Tuk...Tuk...Tuk Tuk...Tuk...Tuk Tuk Tuk... Tuk Tuk.Mohl sem se z toho zbláznit,ale najednou to přestalo. A Začlo to zběsile na dveře. TUK TUK TUK TUK...TUK TUK TUK....Tuk...Tuk...Tuk... Myslel sem si že ste to vy,ale,nikdo tam nebyl. Bylo tam něco,byl to balík. Když sem ho otevřel tak tam byly uspávací náboje. Nevěděl sem kdo klepal,nebo proč to bylo tak hlasité.Ale ted mám halucinace. Nějakého muže. Je Shrbený,má málo kůže,jdou mu extrémě vidět kosti,nemá pusu,nos,nic,jen černé oči s býlými tečkami.Děsí mě to,i když vím že to není realné.Pojmenuju ho Shadman [Šedmen].






Druhý VýbuchWhere stories live. Discover now