2 Bölüm

491 6 2
                                    

sabah sakin uyandık bu sefer bomba atmamıştı şimdi biz atacaktık attıkta düşman hemen saldırıya geçti ama yine geri çekilmek zorunda kaldı akşam olunca bazı sesler gelmeye başladı baktım ve yardım arabasıydı hemen yanına gittim malzemeleri indirdik ama bir sorunumuz vardı arabanın lastikleri patlamıştı ve yapılacak gibi değildi.Hepimiz yorgun bir şekilde yatarken ben yatamadım arabanın lastiklerini nasıl yapacaktı ve aklıma bir fikir geldi sabah şahire gidip lastik alıp gelecektim sabah olunca hemen vapura binip şehire geldim lastikleri aramaya başladım bir yere girdim adam bana "larşıya git orada bulursun"dedi ve hemen vapura bindim harekete geçtim sonunda gelmiştim istediğim lastikleri aramaya başladım buldum ve hemen almak istedim adam bana"akşam parayı getir lastikleri al"dedi ve hemen bankaya gittim adama anlattım oda bana"askerler giycek elbise bulamasken sen lastikmi alıyorsun"dedi ve umutsuz bir şekilde oradan çıktım düşünürken aklıma bir fikir geldi hemen dükkana gidip lastikleri sabah alıcamı söyledim ve sabah olmasını bekledim sabah olunca lastikleri aldım ve vapura koydum ve adama parayı verdim yola çıkmıştım.Adam parayı bozdurmaya gitti ve paranın sahte olduğunu söylediler adam şaşkın bir şekilde dinlemeye devam etti "normalde Türkiye Cumhiriyeti tarafından ödenecektir yazması yerine Çanakkale tarıfından ödenecek yazıyor"dedi bunu duyan kral parayı alıp müzeye bağışladı.

çanakkale nin isimsiz kahramanlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin