Biasınızın karşısında hunharca lolipop emiyorsunuz. Tepkileri
Jimin: size en tutkulu bakışlarını atar göz kırpar. " biraz yavaş ol hayatım. Bitirince belki benide lolipop niyetine yersin " der ve gülümser siz lolipopu sadece ağzınızda tutmakla yetinirsiniz.
Suga: bir lolipopa birde size bakar. " uykum kaçtı" der ve yanınıza gelir. Siz koşar adımlarla kaçmaya çalışırsınız fakat peşinizden geliyordur. Siz lolipop emdiğinize pişman olmuşsunuzdur.
Jungkook: gülerek size bakar. " yaa canım çekti. Lolipop değil ama" der ve sırıtarak size bakar. Siz sesli bir şekilde yutkunursunuz.
V: yanınıza gelir. Lolipopunuzu elinizden alır." lolipop yerine beni yesen" der ve dudaklarınıza 1 buse kondurur. Siz Onun yanında bir daha lolipop yememeye söz vermişsinizdir.
J-hope: güzel gülümsemesi ile yanınıza gelir. " bir tane daha varmı"
Der sende evet dersin. Gidip bir lolipop daha getirirsin. Birbirinize bakarak lolipop emersinizJin:" sizin sürekli lolipopunuza bakıyor ve yutkunuyordur. En sonunda dayanamaz ve yanınıza gelir
"Bende istiyorum" der siz ne demeye çalıştığını daha anlamamışsınızdır. Lolipopa baktığı farkedince gidip ona bir tane getirsiniz. Emersiniz.Rm:" size farklı bir ifade ile bakıyordur. " yapma şöyle normal bir insan gibi emsene lolipopu" der ve gülümser. Siz onun inadına lolipopu kırarak yemeye başlarsınız. Oda bu halinize kahkahalara boğulur.
Sarange! Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen :)