33.bölüm

3.6K 78 12
                                    

Koltukta yatan Biasınızın yanına giderken ayağınız halıya takılır aniden yere çakılırsınız. Tam kalkacakken başınızı masaya vurursunuz. Küfretmeye ve başınızı ovalamaya başlarsınız Tepkileri.

Jimin: " sevgilim olduğun yerde kaç takla attın alkışlıyorum" der ve yanınıza gelir sizi yerden kaldırır. "Yanıma geliyordun değilmi" der sizde evet dersiniz " bana ulaşmak biraz zordur bitanem" der ve size gülümser. Sizse ona ne saçmalıyon bakışı atarsınız

Suga: düştüğünüzde aslında uyuyordur. Sesi duyar ve uyanır şaşkınca tebessüm ederek size bakar "iyisin değilmi" der ve yanına yatmanız için size yer açar sizde klyerden kalkar yanına yatarsınız.

Jungkook:" sakar şey jimin bile bu kadar düşmedi. Neyse  Gel yanıma" der ve size gülümser sizde yanına yatarsınız oda başınızı öper.

V: size gülerek bakıyordur yanınıza gelir" iyimisin" der ve sizi yerden kaldırır başınıza buz koyar.

Rm: " hayatım bu konuda jimini geçemezsin" der ve yanınıza gelir "iyimisin canın yandımı" der ve size sarılır.

Jin: koltukta cips yiyordur sakarlığınızı gördüğünde gülmeye başlar cips paketi yere düşer. Siz elinizi uzatmış tutmasını beklerken. O yerdeki cipsi alarak yerine oturur. Sizde yerden kalkar odanıza çıkarsınız. Arkanıza baktığınızda peşinizden cips paketi ile geliyordur.

Jh: gülerek yanınıza gelir sizi yerden kaldırır. Anlınızı öper ve size sarılır.

BTS TEPKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin