„Člověk musí často líbat ruce, které by nejraději uťal."

9 0 0
                                    



Seděla jsem ve svém pokoji a dopisovala do almanachu informace nasbírané po cestě a popíjela mátový čaj s nemalou dávkou cukru. Ten klid a pohoda to mi chybělo! Někdo zaklepal.

„ Poppy, je tady návštěva. Máme se dostavit za otcem." Odpověděl vážně Gear. Gear a vážný! Čuju trable o velikosti oceánu! Vstala jsem se žaludkem na vodě a smíšenými pocity se vydala dlouhou chodbou k otcově pracovně.

„Zdravím! Jsou tu všichni" Vešli jsme do místnosti, kde vše bylo obloženou dřevem, kamením nebo popínavými rostlinami. Otec jako správný vůdce seděl za rozložitým stolem, což by nebylo nic divného, já si totiž ani jinak nepamatuju.

Ale dva muži konkrétně andělé. To už ten problém nápadně připomínalo. Jeden byl vysoký asi jako Gear měl černé vlasy s bílými pramínky, jeho zlaté oči se mi zabodávali hluboko do duše a za zády se mu jemně, po otevření dveří, rozevřeli dvojitá temná křídla. Stejně tak tomu druhému ale ten je měl bělostná a pouze jedny. Vlastně on celý byl laděný do bílé. Vlasy alabastrové a jeho oči nesli barvu tekutého stříbra. Kdybychom si stoupli vedle sebe, nepochybně bychom splývali.

Goldie už stál za otcovým stolem a my následovali jeho příkladu.

„ Jistěže! Víc dětí nemám! Zvláště po té, co jste dva z nich bez očitého důvodu zavřeli!" Byla jsem na tolik zaměstnána pozorováním cizinců, že jsem si ani nevšimla zatykače na stole. Blbko! Neomlouvá tě ani to, že jsi anděly nikdy neviděla, bráškové jsou ve vězení. Sotere! Lionele! Proč jste na tu misi šli bez nás! My jsme chtěli jít s vámi, aby se vám nic nestalo a vy mi tu umřete na šibenici. Zvedla jsem k nim pohled.

„ Mé jméno je Rafael a toto je můj bratr Asher. Jsme strážci a služebníci..." Takže emo čokl Rafael a amorek Asher.

„ ...Vysvětlujte." Odpověděla jsem chladně. Vysloužila jsem si pár překvapených pohledů. Nikdo mi na rodinu nešáhne. A pokud jsi už tak učinil, nic tě neuchrání před tvou bolestivou smrtí! Oni však mou chladnou reakci přešli a začali vysvětlovat.

„ No našli jsme u nich pár kradených věcí a zbitého muže, jenž tvrdil, že jsou to jeho pomocníci, co se dále nechtěli dělit. To jsme nejdříve zamítnout, jelikož jsme našli značku lovců, ale pro důkazy a slovo proti slovu, jsme se rozhodli pro kompromis. Tedy pokud budete souhlasit. Tak nás doprovodíte spolu s princeznou a jednou služebnou do města Siron, tam se má princezna vdát za stínového prince, budoucího krále. Tím se uzavře mírová smlouva." Kecy! Klepeš se jemně, ale klepeš se a to nepočítám zrychlený tep! Ty parfumeriní zadku! Amorku, chcípni!

„Jestli je to jenom tohle tak souhl..." Tak to si dej zpátečku, Tati! Já si zbytek rodiny nedám prodat, tak snadno. Když vím, že lžou.

„ Proč? Pokud vím, vojáků na můj v kus máte nadbytek. Mohli byste, bez sebemenších potíží je oběsit a my bychom s tím nadělali prd. Ostatně, tak to normálně děláte." Chlad, možná tak to vypadalo na povrch, ale já chci křičet! Dýchej Mayo tady né.

„ To ano, ale dohodli jsme se s královnou, že lovci znají nejlépe krajiny, kterými budem procházet. Nebyla by na škodu dohoda zahrnující naše životy dopravené v pořádku do království za životy vašich bratrů v pořádku vrácené domů. Jsem si jist, že rozumíte." Čuju průser! Otáčely se k odchodu...

„ Odjíždíme za tři dny od severní brány za úsvitu. Když tam nebudete, vyložíme si to jako odpověď!" Emo jeden vylízanej! Ještě, že odešli jinak bych jim dala do ...

„Bastardi!" Díky Geare!

„ Co budeme dělat!?" To se ptáš až teď Goldie!

„Buď budem otroci, nebo popraví naše brášky. Máme na výběr?!" Gear hysterka mě začíná víc děsit než Gear, Vážnost sama!

„ Vlastně jo!" Odpověděl otec. No, zachránce na bílé míse se objevil!

„A co když, ne!" Odpověděla jsem na neexistující otázku.

„Počkat ty v týhle bezvýchodný situaci vidíš něco, co já ne?!" Geare, hysterky nejsou v kurzu, takže klid! Protože já se bojím možná víc než ty, ale pokud já ztratím hlavu. Nebude východiska.

„ Nebudem otroky, ale vůdci! Řekli, že chcou průvodce. Pochybuji, že královské zadečky vytáhli paty z pohodlně vystlané postele. Plán je jednoduchý! Zavedeme je stezkami, ve kterých se bez naší pomoci nedostanou ven, táta mezi tím osvobodí kluky a my se jim po té vytratíme. Žádná páka, žádné rozkazy." Prosím, příjmě tě to. Můj mozek jede pouze na poloviční pohon. Bráškové!

„Jedna díra v tvým plánu, královna to nenechá být, půjde po nás!" Mysli Mayo, Mayo!

„Přestěhujeme se spolu s Rufyho rodinnou. Táta pošle zprávu, ve které nás informuje, kde budeme žít." Je mi jedno, kde hlavně všichni. Prosím, já už nechci ztratit.

„ Je to moc jednoduchý na to, aby nám to prošlo!" Tati prosím!

„ Není v jednoduchosti krása?!" Prosím!

„Zamítá se! Jděte si zabalit, za tři dny vyrážíte!" Možná jsem odcházela jako ledová královna, bez špetky emocí. Ale uvnitř mě bylo přímo tornádo, které chtělo všechno zničit. Stačí splnit úkol a budou zpátky. Nic víc, nic míň. Hm, když můj plán zněl jednoduše, tak tenhle byl naopak hloupý a naivní! A ještě jakoby to nestačilo, můj čaj už je studený! Maminko dej nám sílu přežít hurikán osudu a dej, ať neutrpí naše rodina, jen naši nepřátelé!


Salute

vy mé prohnané stvůřičky a nesu vám kapitolku, jak se vám líbí naši andílci? Slib jsem, tak nějak dodržela

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

vy mé prohnané stvůřičky a nesu vám kapitolku, jak se vám líbí naši andílci? Slib jsem, tak nějak dodržela.

Líbí, nelíbí? Pište, komentujte, sdílejte a hlasujte

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Líbí, nelíbí? Pište, komentujte, sdílejte a hlasujte.

Já se vrátím!

Já se vrátím!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Salute!

Hutress: narozená ve znamění LunyKde žijí příběhy. Začni objevovat