Zor Günler

48 3 0
                                    

Bu bölüm biraz sıkıcı oldu biliyorum.Biraz bilgi  vermek istedim.Diğer bölümlerini okursanız  beğenirsinuz .Yani ben öyle umuyorum.   :)    

+Kızım kararını verdin mi?

-Evet hakim abi.Ben babamla kalmak istiyorum.Annem çok yoğun oluyor.Babam eve erken geliyor.Üstelik bana her konu da izin veriyor :)

+Tamam yerine geçebilirsin kızım.

.

.

.

.

+Kızım.Buket.Hadi uyan.

-Babaaa!Yaz tatilindeyiz nolur git başımdan saat daha çok erken.

Gözümü açmadan söylediğim bu sözler babamı hiç etkilemedi tabiki.

+Tamam o zaman.Bende  Canana  gitmesini söylerim.

-Canan burdamı?

+Evet dün davet etmişsin.Kahvaltıya gelmesini söylemişsin.

Of bunu nasıl unuturum.Ama ben onun bu kadar erken geleceğini nerden bileyim.Ya bide dıyarı çıkıp bir yerlerde oturup onu dinleyeceğime söz vermiştim.

-Baba rica etsem Canana gelemiyceğimi çok hasta olduğumu söyler misin?

+N'oldu?Bir sorun mu var kızım?Sen her zaman onunla çıkmak için can atardın.

-Bugün gerçekten hiç dışarı çıkmak istemiyorum.Lütfeeeeeeen!!!

+Iyi peki.Kahvaltını buraya ister misin prenses?

-Baba seni çok seviyorum.

15yaşına geldim ama annemi hiç anlamadım.Babam o kadar iyi biriki.Acaba neden boşandılar.Ne zaman sormak istesem hep aynı cevap sen henüz büyümedin.Yeterince büyüyünce sana her şeyi anlatıcam.Babama güvendiğim için bir daha sormadım.Bana zamanı gelince anlatacağını biliyorum.O çok zor zamanlar geçiriyor.Hem çalışıyor hemde bana işten gelip yemek yapıyor.Aslında bende yapabilirim.Ama izin vermiyor.Kendime zarar vermemden korkuyor.

.           

.

.

.

+Tatlım ben işe gidiyorum.Almamı istediğin bir şey var mı?

-Hayır.Kolay gelsin.Gözlerimi bile açmadan yanağına kocaman bir öpücük kondurdum.Ve tekrar güzel uykuma daldım.

ArdıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin