1 haftadır odamdan çıkmıyorum.Nasıl olur da babam benim kararlarıma saygılı olmaz.Tercihlerimi nasıl değiştirir.Hala inanamıyorum.Üstelik beni dağ başında yatılı bir okula yazdırmış.Babamın değiştiğini hissediyorum.Beni dinlemedi,bana kararımı sormadı.Her zaman ben kırılmayayım diye kararımı soran babam gitti beni önemsemeyen,götüne bile takmayan babam geldi.Ama beni çok kırdı.Şu ana kadar hanım hanımcık,onu kırmayan,onun için başarılı olmaya çalışan kızını kaybetti artık.Madem benim o dağ başındaki okula gidip serseri olmamı istiyor kendi bilir.
-Babaaa!Baabaaa!
+Efendim.
-Alışverişe çıkmak istiyorum.Dolabımdaki hiç bir şey bana göre değil.Üstelik ne kadar o okulu istemesemde yeni bir okula başlıycam.Yeni kıyafetler almalıyım.Yatılı olduğu için yeni bir çarşaf ve diğer ihtiyaçlar.....
+Peki tüm ihtiyaçların için sana 500 lira versem yeter mi?
Ohooo 300 versen yinede yeter ama tabiki iç sesimi susturarakçsenden daha fazla istemeliyim.Ne kadar fazla o kadar iyi.Sonuçta
sen beni kırdın.Ve alışverişe ihtiyacım var.Ama benim cinsimden olan herkeste olacağı gibi beğendiğim şeyleri alıp kasaya gidip sonrada orda param olmadığını fark edersem daha çok kızarım.
-Tabikide yetmez baba.Tamam 500 normale göre fazla bir para ama her şeyi yenilemem gerekecek.Eğer sanada fazla gelmeyecekse bi 800 fena olmaz.
+Tamam.Ben kızların işinden pek anlamam.(Zaten buyüzden seninle kalmayı kabul ettim baba.Kızlardan anlamıyorsun.Böylece annem gibi bir ihtiyacım var bana para yolla dediğimde bana soramazsın.Iyiki seninle kalmayı kabul etmişim)Sana 800 lira vereyim.Benim yarın işe gitmem gerek seninle gelemem.Sen bi arkadaşınla çıkarsın artık.
Aaaaaaaaahhhh fatheeeeer böyle sakin sakin konuşma laaaan.Valla çok üzülüyom ama sen beni kırdın.Seni kolay kolay affetmicem.
-Tamam tamma sen ver ben birini bulur onunla giderim.
Benim fatherım cenım beni hiç kırarmı bu adamı çoook sevdiğim doğrudur.Ama gözümü açtım artık.Hem orda popüler olmam lazım.Bunun için çok para harcamam ve güzel giyinmem gerekiyor.Hem kendimi çokta çirkin bulmuyorum.Valla övünmek gibi olmasın beden ölçüm 90-65-87 .Böyle beden ölçüsümü olur demeyin oluyor valla.Göbeğim çıktı bu aralar ama okullar açılana kadar kilo veririm.Boyumu 11 yaşımdan beri ölçmüyorum.Diğer kızlara göre pek kısa sayılmam ama uzun da sayılmam.Off çok acıktım ulan.En iyisi gidip buzdolabından bir şeyler bulmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ardıç
ספרות נוערAnnesinin ve babasının boşanması üzerine babasıyla kalmak isteyen,liseye başlayana kadar babasına karşı bir saygısızlığı olmayan genç kızın liseye başlaması üzerine her şey değişmiştir.Hikayenin adının ardıç olmasının illa ki bir sebebi var.Fakat il...