Hades ölülere hükmeden bir yeraltı tanrısıdır.Zeus, yeryüzünün hâkimiyetini kardeşleri arasında paylaşırken Zeus'a gökyüzü, Poseidon'a denizler ve Hades'e yeraltı düşmüştü. O artık ölüler ülkesi tanrısıydı, korkunç bir tanrıdır; ancak kötü değildir. Yer altının tüm hazineleri Hades'in olduğu için Romalılar onun adını varlıklı yani, Pluton denmiştir. Hades ülkesi Asphodel, Tartaros ve Elysium olmak üzere üçe ayrılır.Ancak diyarın girişini üç kafalı şeytani bir köpek olan Cerberus korur. Herkes o köpeğin dehşetinden korkar ve kimse o kapıyı geçemezdi. Bende dahil.
Asphodel ,Tartaros, Elysium arasından en kötüsü Tartaros 'du . ve Ahmak tanrı, beni Tartaros'a getirmişti. Sürekli kabuslar, ve hayaller görüyordum. Keşke güçlerimi kullanabilseydim. Ozaman burdan. Rahatlıkla çıkabilirdim. Bir melezi burda tutacagına nasıl kandıysa hades kafayı yemiş olmalı.
Kimse benim hala ne ne tür güçlerim oldugunu bilmiyordu.Böylesi daha iyiydi. En azından şimdilik diye düşündüm.Ve şimdi burda tutsağım ne güzelll!!!!! Tekrar dünyaya dönmek rüzgarı hissetmek istiyorum. Hayallerimle yetinmek zorundayım sanırım. Yarın burdan çıkıyorum, Sonunda artık insanların acı dolu bagırışlarını duymıyacaktım, yarın andrew alıcaktı beni.Melez okula götürecegini söylemiti eger yakalanırsam. Simdi birsürü ucube bir arada olucaz ne harika!!!Okullardan nefret ediyorum of.
Artık uyumak istiyordum. Ama kabuslarım uyumama izin vermiyordu. Acı çekiyordum. Dayanmalıydım yarın burdan çıkıyorum.Bunu düşününce sırıtmam dahada genişledi..
Sırıtmamla surat asmam bir oldu. Hades ve köpekleri kafesimin yanında dikilmişlerdi of. O köpekler cidden beni çok korkutuyordu. 3 kafaları vardı yahu.Heryerlerinden,salya akıyordu ki bu onları daha igrenç bir hale getiriyordu . Resmen Kafesim büyüklügündeydiler Getirmese biyerleri kırırlırdı. sanki of lanet olası tanrılardan nefret ediyodum.
Hades pis pis sırıttı. Bütün tanrılarla karşılaşmıştım bu aralarından en kötü olanıydı başım fena halde dertteydi.
Hades Benim Yanımda herzaman gerçek halinde gelirdi beni korkutmak için ilk başlarda biraz tırsmıştım doğrusu. Ama nedense artık korkuyorum.
Hades ateşler içnde gelmeye bayılırdı. Bu onu daha büyük gösteriyor sanki .Off tanrılar nasıl bu kadar aptal oluyolar anlamıyorum .1 gün sonra 18 yaşıma giricem ve ozaman bu kahrolası yeraltı dünyasından kurtulmuş olucam. Hades okadar kördüki,hiçbirsey görmüyordu.Salak hadesi kandırmak artık benim için bir hobi olmuştu. Yarın. heyecanlı bir gün olucaktı sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Ve Aşkın Tanrısı
FantasyRüzgar şiddetini artırdıkca bedenim bir tüy gibi hafiflemisti rüzgar bana iyi geliyordu. Cunku Rüzgarın çıkardığı o hırıltılı ses beni kendimden geçiriyodu adeta. Keşke kanatlarım olsaydı diye düşündüm belki kuşlar gibi özgür olabilir...