Gözler

21 1 1
                                    

Kendimi çok hissiz hissediyordum, her yerim agrı içindeydi ne olmuştu bana böyle bilmiyorum ama kesinlikle o tozun yüzünden oldu . Gözlerimi açmaya çalışırken canım çok yandı bir türlü açamıyordum ve ahh o koku çok güzel kolan biri beni taşıyodu okadar rahattı ki kolları hep kollarının arasında kalasım geldi , gözlerimi açmak istedikçe cok acıyolardı, birden tanıdık bir ses duydum "alex" diye sayıklıyordu bu andrew'in sesiydi sesini duymayalı baya olmuş gibi geldi , andrew tekrar konuştu "Beni duydugunu biliyorum Seni o eski geçitten geçirmemeleri lazımdı inanamıyorum kahrolası tanrı ! tamam bak beni dinle gözlerini çok yavaş bir şekilde açmalısın yapabilirsin hadi bebegim ". Dedi en tatlı sesiyle bana bebegim demesine bayılıyorum dogrusu ve sonra birden andrew'in kollarından ayrıldım Kolarına geri dönmek istiyordum ama önce tekrar denemem gerekiyordu .Bunun bu kadar zor yanı eger çok hızlı açarsan kör olma ihtimalide var çünkü o çukurun içindeki toz biz melezler için ölümcüldür ve anlaşılan birileri beni öldürmek istedi. O kişinin kim olduğunu tahmin etmek hiçde zor degil ,gözlerimi hafifçe hafifçe araladıgımda öyle bir acı hissettim sanki etimi binlerce parçalara bölüyolar çok anlatılamaz bir acı Ama açmalıyım birazcık daha araladım ve acı iki katına çıktı Bu beni öldürücekti gözlerimi bir anda öyle bir hızla açtımki acı beni heryerden sarmaladı Gözlerim sanki yerinden çıkmış gibiydi Bi anda o hissettiğim acı bagırışlara büründü. Öyle bir bagıırıyordum ki patama sesleri duyuyordum ama çıglıgım susmuyor aksine şiddetleniyordu durduramıyordum Gözlerim kendine geldiğinde ise her yer. Çok kötü durumdaydı Camlar patlamış duvarlar yıkılmış harabeye dönmüştü benim yüzümden , Andrew baktıgımda elimi tutuyordu ,Çok degişmişti Kasları daha belirgin ve ahh o kıvırcık şaçları uzamıştı gözleride çimen yeşili olmuştu biz melezlerin gözleri belli bir zaman sonra değişirdi her bir renk bir şeyi simgelerdi benimkiler kahverengiydi. Henüz bir renk almadılar ama almasınıda istemiyorum çünkü eger renk değişirse çok büyük bir görev ve ben bunu istemiyorum oyüzden aynı renk kalması bnm işime gelir .

"Alex" dedi şasırmış hali sesine eklenmişti .Ona boş boş bakmayı sürdürdüm nefes alıp verdikten sonra gözlerime baktı ve " bebegim gözlerin değişmiş" deyip kahkayı bastı.

Umarım begenirsiniz ilk defa yazıyorum , oyüzden biraz hatalar olabilir Birdahaki bölümde görüşmek üzere :*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölüm Ve Aşkın TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin