Aşk zorluk ister

54 8 14
                                    

Tutkulu bir aşktayım sanırım vazgeçemediğim bu hayatta tek şey sensin ne pahasına olursa olsun vazgeçemiyorum işte kimlerin ne dediği umrumda bile değil ben sadece senin olmak ve seni sevmek istiyorum aşk öyle bir amansız şekilde yaklaştı ki bana senin gibi birine aşık olacağımı bilmezdim neden vazgeçemiyorum senden neden? Bu hayatı sen bana zorlu kıldın be adam hem de öyle böyle değil çok zor kıldın herşeyin tadı tuzu kalmadı benim için tek nağmeler düşünceler ve sen kaldın......   

Burak ilk tanışmamızı hatırlıyor musun? Diye söze girdi ilayda ilk bu kampüse girişimizi felan ya da neler yaşadığımızı hatırlıyor musun ?
Bazı anıları daha kalıcı kılmak için bazı şeyleri unutmamak hatırlamak gerekir hatırlamak güzel şeydir.hatırladığın şeylerle ya hayatından bir ders çıkartırsın ya da hayatında güzel  şeyler yaparak onlarla mutlu bir hayat sürdürürsün..hatırlamak güzel şeydir bu yüzden hatıralarınızda kalıcı izler güzel şeyler bırakın belki de gelecekte bunlar sizin için bir umut vaadedecetir bunu kimse bilemez.... hatırlayın sadece...    

-Nasil unuturum kizim manyak misin ben degil kimse unutamaz yaptiklarini o deliliklerini
diyerek gülümsedi ,bu duruma alınan İlayda Burağa dönerek ne yaptım ki altı üstü sadece birazcık ortalığı karıştırdım diyerek gülümsedi... Bu söz üzerine kahkaha atan Burak ilaydanın hızlıca yanından ayrıldığını görünce sırt çantasından çekerek bücürük benden kaçacağını mı sandın beni almadan nereye gidiyorsun acaba diyip yanına çekti ,kolunu ilaydanın omzuna atıp hadi bakalım yolda tartışırız neler yaptığını nasıl ortalığı karıştırdığını....

İlayda yolda sadece Burağın gözlerine bakarak şöyle düşünceler geçirdi zihninden..
Benim için başlı başınca bir istisnaydın nasıl beni kendine bu kadar çabuk bağladın şaşkınım...
Aşkımı sadece sende yaşamak ve sende tatmak istiyorum....o ferahlatıcı konunun içine dalmak ve kaybolmak istiyorum.                                       O kadar zorsun ki benim için! 
Bu hayatta seni hiçbirşeye değişmem..
Bilirsin ya; ben senin mahsum güzellliğin olmak isterim suyun olmak isterim..beni hep saf sevmeni hiçbir kötülük olmadan sevmeni isterim...ben seninle buhar olmak değil bir ömür donmak isterim. Tıpkı bir gökyüzü güneşe,aya hatta dünyaya nasıl bağlıysa ben de sana öyle bağlı kalmak isterim...
Hava oksijensiz toprak susuz, evren de biz olmadan var olamıyorsa ben de sen olmadan var olamamam tutkum, aşkım,sevdam...
senle yaşamak benim en büyük duam ,hayalim ve gerçeklerim.....

Burak elleriyle ilaydanın kendine gelmesi için birkaç hareket yaptı...ilayda kendine geldiğinde Burak hayırdır kızım dalıp gittin bana yoksa aşık mı oldun len sen bücürük ....
İlayda da hafif alımlı bir tebessümle ben ve sana aşık olmak diyip Burağın burnunu çekti....
-Burak'ta ilaydaya ne olmuş yani biliyorsun ki bu okulun en yakışıklı erkeği olarak görünüyorum... ha inanamıyorsan  bücürük istersen bir çevrene bak ta kaç kızın senin yerinde olmak istediğini sen söyle bakalım ....
İlayda etrafa bir göz gezdirdi gerçekten de herkesin gözleri Burağın üzerindeydi  ilayda gülerek ,dur bakalım bir de ben bir alıcı gözüyle sana bakayım dedi ☺️
Burak ta Bak bakalım dedi...

İlayda alıcı gözlerle bakarken kendinden geçti... keşke bakmasaymış çünkü burağın gözleri şiir gibiydi deniz mavisi gözlerinden ne hikayeler yazılırdı kim bilir....
gözleri masmaviydi,kirpikleri  uzundu hem de öyle böyle değil. hep gülümseyen gözleri vardı sanki mahsum bir çocuğun gözleri gibiydi herkesin bakamıyacagı ama bakanın da aşık olacagı türdendi....
İnsanı yerinden sarsan bir yüzü vardı kocaman dudakları,kocaman gözleri vardı....
Elmacık kemiğinin yüzüyle kavuşması kocaman bir güzel manzarayı yansıtıyordu.. Dişleri bembeyaz ve kusursuzdu tıpkı bir ayna gibiydi parlıyordu...
Burak bakımlı bir erkek olduğundan dolayı saçlarına verdiği şekil  ona ayrı bir hava katıyordu gerçekten de en güzel manzarayla karşı karşıyaymış ilayda.
  

Bu düşünceler üstüne ilayda ona evlat olsan sevilmezsin canım ya diyerek ,kahkaha atarak önden küçük adımlarla ilerlerlemeye başladı ...
Burak'ta bu duruma sinirlenince bücürük ben seni sevdiğime şükret diye mırıldandı. Kimse seni sevmez, senin gibi huysuzu...
İlaydanın gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı . Çünkü bu sözler ona hiç yabancı gelmemişti.    gururu incitmişti..ilaydanın gözlerinde ,düşüncelerine babasının  ona geçimsiz, huysuz bir kızının olduğunu ve bir başkası tarafından sevilmeyeceğini Burak gibi mırıldanmıştı...O an babasından ilaydaya kalan son sözlerdi.Onları terk etmeden önce . ilayda o günden beri hep kendini suçlayıp durmuştu  çünkü babası ilaydayı sevmediği için onları terk ettiğini düşünürdü....

Burak ilaydanın gözlerinden süzülen  yaşları görünce çok şaşırmıştı ilk defa onu böyle çaresiz ve üzgün görümüştü ..
Ellerinin ilaydanın yüzüne götürüp ne oldu be güzelim ne bu hal ben sana şaka olsun diye söylemiştim bu kadar üzüleceğini tahmin edemedim sinir havliyle söylemiştim  çünkü ilk kez bir kız bana böyle şeyler söyledi....
Çok özür dilerim güzelim bu gözyaşları için canımı veririm yeter ki sen üzülme be güzelim üzülme ben seni böyle görmeye alışkın değilim yüzündeki mahsum güzel gülüşü esirgeme benden bana bu ızdırabı acıyı yaşatma çünkü bu dünyada gülmek en çok senin gamzelerine yakışıyor bücürüğüm deyip ellerini ilaydanın kıvırcık saçları arasında karıştırıp bu sözleri ekledi; hem ağlayınca çok çirkin oluyorsun,ilaydanın yüzünde oluşan küçük tebessümle ilayda Burağın  koluna bir tane vurarak pislik ya dedi...
İlayda;
Söyleyemedim işte ailemdeki durumu söyleyemezdim o benim ailemle mutlu mesut yaşadığımı bilecekti öğrenmesi gerektiği zaman söyleyecektim ama şimdi değil ben ona çok güveniyordum hem bunlar güven meselesi de değildi ki söylerim ama bana acımasını istemem benim için üzülmesini istemem o bana acıyan gözlerle bakarsa bu sefer ben kendimi kötü hissedecektim... Bu olay tıpkı aç bir çocuğun yemek yemediğine şahit olan bir kişinin ona acır gözlerle bakması  gibiydi ben güçlü bir kızdım ve halen de öyleyim kimse beni bu hayata karşı yenik düşüremedi düşüremiyecekte.çünkü ben hayata karşı çok mücadele veren biriyim üzüleceğim tek şey varsa da sevdiğim birinin beni terk etmesidir kimseyi sevemiyecegime göre böyle şeylerin yaşanması da benim için olasılıksızdır.....  

ilayda başına geleceklerden habersizdi  bunları düşünürken.....

AŞK ZOR OLANI SEÇERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin