Hersey icin bir baslangic

29 6 2
                                    

Bugün kaldığım yetimhaneden kurtuluşumun ilk günü sonunda özgür olabilecektim, artık bende normal insanlar gibi ayaklarımın üzerinde durucaktım herşey için güzel bir başlangıçtı özellikle de benim için....
Bu yetimhaneye geldiğimde daha 6 yaşlarındaydım, heryanım saflık kokan, mahsum ve kimsesiz bir çocuktum ailem öyle birşey yaptı ki bana... benden mahsumluğumu,saflığımı,çocukluğumu, umudumu ,geleceğimi ve en önemlisi de hayallerimi çaldılar ....

Beni küçük yaşta sevgiye aç bir çocuk haline getirdiler yine de kızmıyorum onlara....

Çünkü beni o kadar güçlü bir kız haline getirdiler ki artık hayatımda karışma çıkacak olan zorluklara karşı en iyi şekilde göğüs gericektim...tek başıma ve yardıma muhtaç olmadan.. sadece yanımda tek ailem olan Melek olsa yeterliydi .....

Melek adı gibi bir kızdı benim bu dünyadaki tek ailem, dostum, arkadaşım ve kardeşim onun için kelimeler kifayetsiz çünkü o benim bu acı dolu olan hayata tutunmamı sağladı o bana hayat verdi... ölmek isteyen ben onun sayesinde yaşıyorum ve onun yüzünden yaşlanıyorum...

Evet yaşlanıyordum çünkü bugün 18 yaşıma bastım artık bende kocaman bir kız oldum büyüdüğümüzün farkına vardım hayat beni kendi elleriyle büyüttü ...
Melekle artık bu 4 duvar arasından kurtuluyorduk artık yeni bir hayat bizi bekliyordu...

Valizlerimizi toplamaya başlamıştık o kadar heyecanlıydık ve bir o kadar mutluyduk ki Sevincimiz anlatılmayacak türdendi çünkü artık burdan kurtulma vakitimiz gelmişti...
Mutluluktan vedanın ne kadar acı dolu birşey olduğunu bilemedik...

Valizleri topladıktan sonra Meliha annemizin yanına gidip ondan helalik istiyicektik.....

Meliha annemizin emeği hiçbir zaman ödenmeyecek türdendi çünkü o burada bulunan milyonlarca çocuğun annesiydi...

Bizleri her zaman koruyan kanatları vardı, istediği zaman o kanatları açıp bizleri içine alabiliyordu......
Ben annemi de öyle hatırlıyorum beni çok severdi o da benim için bir Melekti. Şu an ise annem gökyüzüne sahip bir Melek....
Annem şu an benden kilometrelerce çok uzaklarda...

Ama biliyorumki annem her zaman beni biryerlerden izliyor;
Benim mutluluğuma,başarılarıma şahit oluyordur belki de gülümsememi gördükçe o daha da mutlu oluyordur ve böyle bir kıza sahip olduğu için hem benimle hem de kendisiyle gurur duyuyordur......

Hiçbir zaman benden gitmesini istemezdim....
Annemle birlikte mutlu olalım o da başarılarımla gurur duysun isterdim ona öyle saatlerce sarılmak ve dertlerimi paylaşmak isterdim, onun cennet kokusunu içime çekmek ve sadece gözyaşlarımı annemin yanında dökmek isterdim, en önemlisi de bu hayatı annemle yaşamak ve onunla yaşlanmak isterdim....
Böyle çaresiz ve yanlız kalmamın tek sebebi babamdı onun yüzünden ben annesiz kaldım,cennet kokusuz kaldım....
Ben artık cennet ya da cehnnemi merak etmiyorum çünkü ben annemi gülerken de gördüm ağlarken de....

AŞK ZOR OLANI SEÇERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin