İntihar

7 5 0
                                    

Şu an gözlerime annemin intiharı geliyor ...

Bugün 6 yaşıma giricektim oldukça sabırsızdım annem  benim en sevdiğim çilekli pastayı okul çıkışı yapacaktı...

Şu an okula gidip bir an önce okulun bitmesi için çok sabırsızdım çünkü akşama çilekli pasta ile bana kutlama yapılacaktı...
Okula  her sabah babam beni bırakırdı.Babam beni hiç sevmezdi nedenini bende bilmiyordum.Hep merak ederdim neden beni sevmediğini ve neden sürekli anneme bağırıp çağırdığını.

Her akşam gözlerimin önünde annemi döverdi ona işkenceler ederdi. Yaptığı küçük hatalar yüzünden kafasında nice içki şişeleri  kırardı...

Birçok gecelerimi hastanede annemin başında ağlayarak geçirdiğimi hatırlıyorum,

Oysa ki sabahları arkadaşlarım anneleriyle yaşadıkları güzel şeyleri söylerlerdi ben her zaman kıskanırdım ama olsun annemin sevgisi her zaman bu kıskançlığı alıp götürürdü....

Bugün babamdan ilk kez birşey isteyecektim,bana doğum günü hediyesi olarak....

Yolda babamla yürürken birdenbire babama dönerek dedim ki:
Babacım biliyor musun? Bugün benim doğum günüm annem bana çilekli pasta yapıcak ve bende senden birşey istiyorum...
Babam kaşlarını çatarak sinirli bir şekilde bana dönüp  söyle Allah'ın cezası söyle dedi...

Bende:

Babacım ben artık annemi dövmeni istemiyorum ve ona kızmanı istemiyorum senden hediye olarak tek bunu istiyorum bize kızıp küfretme olur mu ?????

Babamın bu isteğimi kabul edeceğini sabırsızlıkla beklerken babam benim omuzlarımı canımı acıtacak şekilde sıkıca tutup silkeledikten sonra ; "Allah'ın belası ne saçmalıyorsun" diyerek ağzından şu kelimeleri mırıldandı:
Gerizekalıya bak bize kızmaymış, ben ne zaman kızmışsam artık diye kendi kendine söyleniyordu...

Bu sözleri söylerken bana dönerek sen huysuz ve geçimsiz kızın tekisin senin sözüne mi bakıcam ben salak kız... dedi ve çekip gitti....

Sadece babamın arkasından öylece bakakaldım neden ki ben iyi biriydim herkes beni severdi.....

Annem,arkadaşlarım,öğretmenlerim herkes severdi babam hariç...
Neden? sevdiğini bende bilmezdim ama bir gün eninde sonunda herşeyi öğrenecektim ...

Okula geçtiğimde öğretmenim ve
arkadaşlarım bana süprizler hazırlamıştı ama ben biraz üzgün ve kırılgandım babamın söylediği sözler üzerine yüzüm hep asıktı eğlenemiyordum...
Belki de bugün beni eğlendirecek tek şey annemin yaptığı çilekli pastaydı.....

Doğum günü partisi eğlencemiz bittikten sonra öğretmenimiz derse geçti..

4. Dersteydik dersin ortalarında öğretmenime bir telefon geldi.
Öğretmenim de telefona bakmam gerekli çocuklar siz biraz oturun ben hemen geliyorum diyerek dışarı çıktı..

Öğretmenimin dışarı çıkmasıyla içime çok kötü bir his geldi ,ilk kez babam olmadığı halde korkuyordum genelde bu korku babamın yanındayken olurdu ....

Öğretmenim içeri girdi herkesin gözü Ayşe öğretmendeydi ağlamış gibiydi ...
şaşırmıştım öğretmenimi ilk kez böyle ağlamış şekilde görüyordum ve bana yaklaşmaya başladı.
O sıra birşeyler olduğunu sezdim neler oluyordu burada ??? diye geçirdim içimden

Hayat  sanki durmuş gibiydi , herkesin gözü üzerimdeydi öğretmenim gözlerimin içine bakamıyordu normalde bana her zaman şefkatle bakarken şimdi ise acır gözlerle bakıyordu...
Ayşe öğretmenim hafif eğilerek gözlerime bakmadan ilaydacım benimle iki dakika gelebilirmisin?? Dedi ve yürümeye başladı ben de  öğretmenimi takip etmeye başladım....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 26, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK ZOR OLANI SEÇERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin