Molly,její přítel Boby a ještě nějací kluci mě vyzvedli u mě doma. Nasedla jsem si a jeli jsme na tu party u George. Ty šaty mi byli těsné a jak sama řekla Lya,ten výstřich vypadal,že jsem chtěla někoho sbalit. Tak to nebylo,to spíš Molly chtěla abych někoho sbalila. Konkrétně George. Ocitli jsme se na parkovišti kde bylo už milion krásných aut. Dům byl majestátní. Všude světla,bazén kde se už koupali lidé. Hlasitá dobrá hudba a spoustu drog a alkoholu. Typická luxusní party. Na party jsem chodila poměrně často i když se mi nechtělo,protože mě Molly vždycky vytáhla.
,,Tak broučku..musíme jít za hostitelem" objala mě jednou rukou Molly a odpoutala se od kluků. Vedla mě mezi lidmi.
,,Molly,přísahám,že jestli na mě jenom šáhne tak-"
,,Ahoj Georgi!" přerušila mě Molly a brutálně mávala kamsi do dálky. Za chvíli jsem se ocitla u Geroge. Slušelo mu to,ale to jemu vždycky. Byl to hnědovlasý,vysoký kluk s horou svalů a modrýma očima. Byl sexy,to jsem musela uznat,ale tak nějak..mě odpuzoval. Je vážně možné,že jsem pořád zamilovaná do toho francouze? Možná proto se nestarám o jiné kluky..napadlo mě.
,,Děkujem,že si nás pozval a jak jsme slíbili,jsme tady! Je to velkolepá party jako vždy!" zamrkala na něj Molly. Kolikrát jsem si říkala,jestli s ním náhodou nechce chodit sama,ten způsob jakým s ním mluvila...ale to byla Molly,flirtovala s každým hezkým nebo významným klukem. Georg jí něco odpověděl a pak se otočil na mě.
,,Ahoj Chloe" pozdravil mě a přejížděl očima od shora dolu. Opět zanechal významný pohled u mého výstřihu. Nesnášela jsem,když se na mě tak kluk koukal,připadala jsem si jak pod mikroskopem.
,,Ahoj Georgi" pokývla jsem mu. Molly se mezitím někam vypařila. Jasně,typická Molly.
,,Moc ti to sluší,jsem rád,že sis vzala tyhle šaty jak si slíbila" usmál se na mě.
,,Jo,jasně" pokusila jsem se usmát,ale moc mi to nešlo.
,,Dáš si drink?"
,,Klidně" vzal mě za ruku a táhl mě kamsi mezi lidi. Jeho dlaň byla veliká a teplá a trošku..zpocená.
Seděli jsme u baru a popíjeli už asi třetí drink. Pořád říkal,že to za mně zaplatí. Nechci aby za mě něco platil,umím se o sebe postarat sama!
,,Chceš si zatancovat?" zeptal se mě a nahnul se ke mně tak aby schválně hrudí zavadil o moje poprsí.
,,Jasně" řekla jsem jen abych se zbavila té situace. Zamrkal na mě a vedl mě opět mezi lidi.
Tancovali jsme a tancovali. Pak si mě Molly odchytla a omluvila se Georgimu. Táhla mě pryč.
,,Vypadá to,že se skvěle bavíš!" usmála se na mě. Už byla tak trošku na mol.
,,Ehm...snažím se"
,,Paráda!" objala mě a strčila něco do mojí kabelky.
,,Kdyby náhodou" zašeptala a s úsměvem odspěchala pryč. Vrátila jsem se zpět k němu,protože ve finále jsem tady nikoho jiného neměla. Pak mě něco napadlo. Nějaká blondýnka si prohlížela George vypadalo to,že se jí líbí. Omluvila jsem se mu a pospíchala k té blondýnce.
,,Ahoj,já jsem Chloe" dívka mě asi brala jako sokyni,protože jsem celý večer s klukem po kterém touží.
,,No nazdar" řekla kousavě.
,,Nemusíš být hrubá,chci ti pomoct"
,,Tak určitě"
,,Já totiž o něj nemám zájem. To on furt vyjíždí po mě a ráda bych vlastně šla domů. Tak zaním prostě jdi a zabav ho tak aby na mě zapoměl" když váhala jestli mi má věřit dodala jsem:
,,Prosím" a strčila jsem jí do ruky to co mi předtím dala do kabelky Molly. Byla to ochrana.
Usmála se na mě.
,,Děkuju" řekla a odešla za ním. Usmála jsem se a vydala se pryč. Už jsem tady nechtěla být. Když jsem se dostala na parkoviště napsala jsem textovku Molly:
Hezky se bav,jdu domu.
Pak jsem spatřila nádhernou věc. Úplněk. Udělalo se mi mdlo a zatmělo se mi před očima. Ucítila jsem jen silné ruce kolem svého těla a pak jsem omdlela...