Probrala jsem se celá rozlámaná a unavená. Prohrábla jsem si vlasy. Dneska byla sobota, za což jsem byla ráda, protože bych dneska do školy nedošla, nebo jo, ale usla bych tam. Chtěla jsem jít nahoru do svojí koupelny, ale někdo zazvonil u dveří. Došla jsem k nim a uviděla venku Toma.
„Ahoj Ly.“ Hrozně mě naštvalo, když mi takhle řekl. Už několikrát jsem mu řekla, že takhle mi říká jenom sestra.
„Proč mi takhle říkáš, když víš, že mi to vadí?!“ Vyjela jsem na něho. „Nechci, aby si mi takhle říkal, jasný?!“
Díval se na mě zaraženě. Takhle jsem s ním ještě nemluvila, ale on mi tak hrozně lezl na nervy.
„Tak....promiň, snad jsem toho zase tolik neřekl ne?“
„Kde si včera byl?“ Určitě byl s Camile! Určitě svedla i jeho! Při pomyšlení, že ležel v posteli s jinou, jsem zatnula ruce v pěst a na chvilku zavřela oči.
„Klídek Ly...o..byl jsem s kámošema a nechal jsem si mobil doma.“ Pohladil mě po tváři, ale já už sem nechtěla, aby se mě dotýkal. Nechápala jsem co se to se mnou dělo. Ještě včera jsem s ním chtěla trávit den, a dneska bych mu nejraději nakopala zadek, ale netušila jsem za co. Nic neprovedl.
Chytila jsem jeho ruku a odtáhla si ji od svého obličeje. „Tome....musíme si promluvit.“
„O čem?“ Podíval se na mě nechápavě. „To ti tolik vadí, že jsem ti jednou nevzal mobil?“
„Ne, nejde jenom o tom. Já...prostě....cítím, že už, to mezi námi není takový, jako bylo na začátku. Já, už k tobě skoro nic necítím Tome.“ Nechápala jsem, jak jsem mu to mohla prostě takhle jednoduše říct. Co to se mnou sakra je?! Ještě včera bych mu řekla, jak hrozně ho miluju! Jak můžu změnit názor na člověka, který mi je tak blízký, za jednu noc?
„Lyo, co to do tebe vjelo?“
„Prostě ti jenom říkám, jak to cítím. Už to nemá cenu Tome, rozejdeme se.“ Jak jsem se mu při těch slovech ještě mohla koukat do očí?! Co je to sakra se mnou?!
„Lyo....co, co se stalo?“ Nechápal.
„Co by se dělo, prostě už tě nemiluju Tome, to je celý?! Co na tom ještě nechápeš?!“ Vyjela jsem na něho.
„Lyo, neunáhluješ se?“
„Ne Tome.“
„No jak myslíš.“ Podíval se do země a šel od našeho domu jako zpráskanej pes. Sakra co jsem to udělala?! Zavřela jsem dveře a svezla se po nich na zem. Dala jsem si obličej do dlaní a nemohla zastavit slzy. Právě jsem ublížila nejdůležitějšímu člověku v mém životě, který mi byl tak moc blízký.