@BelWatson thank you for your permission! .xx
***
Bu dünyada en güzel şey Lizzie'i mutlu görmektir. - Onu dans etmesini izliyorken yüzünde kocaman gülümsemesi ile etrafında sıçrayarak tüm balerinleri tahrik ettiğini biliyor. - Bu sadece değerli. Arkadan işaret ettikten bu yana etrafta dans etmeyi durdurmadı. Bu gece yatağa gittiğinde pozunu ve oyuncak ayısını bırakmadı. - Bay Cuddles - kaldı. Neyse ki albümüne birşey olmadı, yoksa ertesi sabah ağlayarak patlayverirdi.
One Direction ile tanıştığı için çok mutlu başka zaman olsa bunu konuda çenesini kapatmaz. Bundan önce de o genellikle onlar hakkında konuşurdu, ama şimdi onlar hep konuşuyor. Anlıyorum, o heyecanlıydı ve onları seviyordu, apaçık onlar da onu sevdiler , fakat biraz da olsa sakinleşmeliydi. Ayrıca Carter'ın ziyaret işleri geliştirici değil.
"Ve başka ne oldu?" O sordu ve Lizzie ciyakladı, yeniden aşırı derecede heyecanlıydı.
"Sonra Harry benimle dans etmek istedi ve ettim! Hepsi alkışladı! Sonra onlar albümümü imzaladılar," o neredeyse Cater'ın yüzüne pozunu vuracaktı. "Bak! Hepsinin imzalarına! Ve Liam çok tatlı! O da mutlu bir yüz çizdi!"
Kupalarımızdaki çaylarla ve elimdeki kurabiyelerle doğru oturma odasına yürüyerek onların bu hallerine kıkırdadım. Ayrıca Lizzie için sütte var. Liam çok fazla sevdiği için o da seviyor ve nedenini görebiliyorum, o gerçekten tapılası. Onda birşey var, bu beni marketteki konuştuğumuz ana doğru götürdü. Gözleri iyi ve gülüşü içten. Lizzie onun iyi bir adam olduğunu anlayabildiği için bence bu yüzden onu çok seviyor.
"Ayrıca Darcy de onların imzalarını aldı!" Lizzie parmak uçlarında basarak sıçradı ve sonra odama imzalanmış pozumu almak için koştu.
"O çok heyecanlı değil mi?" Carter yalnız kaldığımızda yorumladı.
"Bir de bana anlat. Ve o One Direction ile nasıl tanıştığını ve onlar onu ne kadar sevdiğini sınıf arkadaşlarına nasıl anlatacak hayal bile edemiyorum. Bahse girerim ki öğretmeni benden bir laf isteyecek." yanımda oturan en yakın arkadaşıma derinden ah ettim.
Lizzie elinde benim pozumla geri gelirken Carter bana gülüyor, onun peşinden bir canavar koşuyor gibi. "Bak, bak, bak! " Carter'ın kucağına ve ellerinde benim pozumu sokana dek bir tavşan gibi zıplayarak şarkı söyledi. "Tüm imzalarına!"
Arkadaşım imzalara baktı ve küçük bir gülüşle kaşlarını çattığını görüyorum. Bekleyin bir saniye, O ne görüyor? Pozumda herhangi bir şey dikkatimi çekmişti, tüm bu zamanda Lizzie ile olmuştum." Görünüşte sadece bu da değil," o usulca söyledi ve ben Lizzie'nin daha heyecanlı olduğunu görüyorum, mümkün olsa bile.
"Ne demek istiyorsun?" Ondan pozumu almaya çalışarak sordum.
"Pekala, özel bir bağlılıkla bir numara var: Gerçekten seni tekrardan görmeyi isterim. Liam" diye okudu ve gözlerim ardına kadar açıldı. Neden bunu görmemiştim? Ondan albümümü aldım ve Carter haklıydı, orada imzasının yanında arkadaşımın okuduğu bu mesaj vardı. Liam Payne onun albümünün üzerinde numarasını yazmıştı ve ben sadece üç gün sonra farketmiştim.
"Onu aramak zorundasın!" Lizzie bağırdı, Carter'ın kucağında heyecanla dışarı zıpladı. O aslında muhtemelen numarasını bana verdiğini ve onu aramam dışında başka bir şey dediğini farketmemişti. Hiçbir şey gerçekleşmeyecek ama olsa bile, bu mesajın altından gizli bir anlamı vardı ve eğer Lizzie bunu anlarsa, bu onu incitecektir.
"Ah- bunun iyi bir fikir olduğunu sanmıyorum. Çok fazla ödevlerin var ve o muhtemelen bizimle takılmak için çok meşgul olacak." dedim ona ve o surat astı. Yüzüne karşı nasıl demem gerekiyordu? Çizmeli Kedi'de onun özel tipini yaptığındaki gibi hayır demek gerekiyordu! Yapamıyorum ki!