Inceput

116 4 1
                                    

Trecusera cateva secunde de cand dadusem drumul ultimului fum de tigara.Acum strabatea ametit aerul care-l descompunea la fiecare atingere.Cativa stropi de ploaie ma udasera pana la piele,hainele atarnau grele pe corpul meu aspru si umed.Ma fascina tigara lunga care inca fumega, parca-mi spunea "eu rezist in ploaie, in timp ce tu arati ca un catel plouat".

Nu simteam nimic, se plimbau prin capul meu doar franturi de imagini, de amintiri, franturi de speranta moarte.Curtea ingradita zacea calm in bataia unor brize reci incarcate cu stropi grei.Nu vedeam nimic mai departe de acel gard de scanduri, ochii mei nu vedeau nimic mai departe de tufisurile ce se inclinau la fiecare rafala agitata.

Trecusera doua ore de cand ajunsesem in locul asta..in vidul asta acoperit de balarii uscate,unde blocurile,agitatia,schimonoselile si curbele bruste ale strazilor numai existau.Se plimbau prin imaginatia si fumul de tigara ce imi iesea din gura aburinda.

Tin minte si acum ziua aceea monotona de toamna, in care nu crezi ca viata ta poate lua intorsaturi ciudate..doar o zi.Stai plictisit pe canapea cu o ceasca de ceai langa tine si o revista pe care casti ochii cu simt de interes si cand deodata se intampla ceva.Abracadabra,my friend,nu pot explica.Pica o veste din cer care te face sa crezi ca aceea zi monotona iti poate schimba tot cursul vietii.

-Didi,fa-ti bagajele.Plecam in cateva ore.

-Ce,ce,ce?? Unde plecam pe vremea asta? Tu nu vezi cum e afara?

-Ti-am zis acum cateva zile ca ne vom muta la bunici,nu stiu de ce pari atat de surprinsa.

Replicile astea alunecau prin mintea mea si vroiam sa cred ca nu sunt reale,ca e doar imaginatia mea,ca iar o fac pe regizorul.Dar nu, ar fi nemaipomenit sa fim regizorii propriilor vieti.

Replicile era reale, aproape palpabile, palpabile ca buruienile prin care se zbateau acum tenesii murdari.

Eram aici, la o ferma din mijlocul pustietatii unde orice vis parea decolorat la fel ca si peisajul,eram aici in asteptarea aventurii, eu un om neputincios, un copil a carui viata a luat o intorsatura uimitoare.MUTAREA...cuvantul pe care il voi detesta pe vecie, un cuvant care ucide animalul datorita faptului ca ii schimba habitatul.

Fum de tigaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum