Jednou k nám Mickey přišel a řekl že má pro mě překvapení. První se ale bavil s mým tátou. Já mezitím myla nádobí. Pak za mnou přišel a zeptal se jestli s ním pojedu na výlet. Neřekl kam. ,,Ráda s tebou pojedu" řekla jsem mu. Mickey se jen smál a řekl ať si jdu zbalit nějaké věci. Já tedy šla. Když jsem přišla se svého pokoje přišel ke mě táta který mi dal pusu. Řekl ať si to užiji a mrkl na mě.
Jeli jsme. Jeli jsme asi tři hodiny až jsme dorazili na letiště. Na letišti jsem se nenápadně snažila zjistit kam vlastně letíme. Byla jsem strašně zvědavá.
V letadle jsme byli v první třídě. Seděla jsem u okínka. Bylo všechno krásně vidět. Mickey se usmíval protože jsem byla nalepená na okínku. Za chvíli jsem usla. Vzbudil mě až Mickey, když jsme přistávali.
Přistáli jsme v Brazílii v Riu de Janieru. Bylo to tam nádherné. Od tama jsme jeli takovou novou, motorovou, moderní lodí, až jsme dojeli k nějakému ostrovu. Ja jsem se zeptala co je to za ostrov. Odpověděl že je to ostrov od Carollin. Dostala ho prý od Jespera jako svatební dar.
Když jsme dojeli a zakotvili loď tak před náma byl přenádherný dům. Byl obrovský. Mickey mě tam provedl a pak mě odvedl hlouběji do toho pralese co byl okolo. Tam byl krásný domeček na stromě. Vylezli jsme nahoru. Prohlidla jsem si to tam.
Mickey stál u postele tak jsem ho do ní žduchla a skočila na něj. On se zase překulil na mě. Začali jsme se líbat a svlékat. Ležel na mě a v tom to začlo. Prostě jsme to dělali. Byl ve mě. Byl rychlý ale něžný. Užívala jsem si to bylo to s ním úžasné. ,,Miluju tě" řikali jsme si navzájem.
***
Vzbudila jsem se ráno Mickey nikde nebyl. Tak jsem se oblékla a šlo do toho domu. Mickey byl v kuchyni a připravoval snídani. Po snídani jsme se šli vykoupat do moře. Pak jsme se šli potápě dalši úžasná věc co jsem díky Mickeymu zažila. Viděla jsem krásný podmořský svět.
Potom jsme se ši v plavkách projít po ostrově.
Uprostřed ostrova byl velký vodopád s křišťálovou vodou kde jsme se taky koupali.
Lehli jsme si vedle sebe do trávy. Řekla jsem mu zě ho strašně miluju. On mě objal a dlouze políbil.
Šli jsme zpátky do domu kde jsem udělala obědi pro sebe i pro Mickeyho. Byl za to rád.
***
Stmývalo se a o mi dal letní šaty se slovy: Oblíkni se, budu tě čekat u lodi. Tak jsem se oblekla a šla k lodi. Odvezl nás zpět do Ria. Byl zrovna karneval. Šli jsme s průvodem a tančili. Ani jsem nevěděla že Mickey umí portugalsky.
Strávili jsme tam skoro celou noc. Na ostrov jsme dojeli se svítáním.
Vycházelo slunce a Mickey mě odvedl na kraj ostrova kde vycházelo to slunce.
Najednou si přede mě klekl a ukázal mi nádherný prsten se zeleným kamenem. ,, Vezmeš si mě?" A-a-a Ano!!
Navlékl mi ho na můj tenký prst a políbil.....
ČTEŠ
Driin příběh🌕
FantasySedmnáctiletá dívka jménem Dria žije už od narození ve městě Norwil. A vůbec netuší co se za jejim milovaným městem v lese děje nebo spíše kdo tam žije........