Odamin büyük penceresinden sızan ışıkla ve annemin bağırışıyla savas veriyordum en tatlı uykumdan uyanmamak icin. Ama kazanan taraf yine annem oldu.Sevgili yatağımı bırakıp odamda ki banyoya girdim islerimi halledip çıktım. Üstüme kot şort ve siyah tişört umu giydim saçlarıma hafif dalga şekli verip aşağı indim . Annem yine cok güzel görünüyordu beyaz elbisesinin icinde... Babam yine herzamanki gibi masanın baş köşesine oturmuş bir yandan gazete okuyup bir yandan kahvesini yudumluyordu.
Almira: Günaydın sevimli ailemm dedim Yüzümdeki büyük gülümsemeyle
onlarda bana ayni içtenlikle gulumseyerek Günaydın dediler. Kisa bi kahvaltidan sonra babamla annemi öpüp disari çıktım. Okulum bize yakındı. Burada ben almira soysal . Şarkı söylemeyi seven ve futbola aşık bi kizim. Şimdilik bu kadarı yeterli sonra uzun uzun anlatırım kendimi . kulakligimi takip demi lovato the vamps= somebody to you şarkısını açıp dinlemeye başladım. O sırada öküz ün biri bana çarptı. Mavi gözlü kumral saclari vardı boyu ortalama boydan uzundu.
almira: yavaş olsana bee
X: asıl sen yavas olsana kızım kahveyi üstüme döktün
almira: lan sabah sabah beni niye Öküzler buluyor kii git isine bee senle mi ugrasicam ben ...
öküz ü orada bırakıp okula dogru yol aldım . Okula girince bizim grup kamelyada oturuyordu yanlarına gidip Selam verdim. Ama Berrada birsey vardi. Bizim berra biraz seydi nasil desem ayakli gazete gibi birseydi .sabirsizlaniyordu. Gözleri etrafi tarıyor elleri titriyor du. kesin birsey duymuştu.
almira:berra anlat ne oldu ??
berra : yeni bi cocuk gelecek . Işın holding in tek varisi. adı bilinmiyor .Mavi göze kumral saca sahip uzun boylu biri ve oldukça yakışıklıymis ....
bi dakka bi dakka bi dakka mavi gözlü kumral saçlı ve uzun boylu bu sabah ki öküz olmasın buu yok canım olamaz . olamaz tabiii dunyada öyle olan cooooooook kişi var.....
X: aaaa bakın burdaaaa kimmm varmışşşş sakar kızla tekrar karşılaştık.
iste o zaman sesini duyduğum zaman deve kuşları gibi kafami kuma gömmek istedimmm.
-----------------******************
Merhaba
ilk hikayemle karşınızdayim . ilk baslangic olarak böyle baslamak istedim. InşAllah beğenirsiniz . kızımızin adi almira soysal . almirayi tanıdıkça benimseyeceksiniz. almirayi siz missiniz gibi yazmaya çalışacağım....