Kamelyada otururken bi hoca geldi bizim müzik hocasıydı.
pinar hoca: Cocuklar bi bakarmisiniz?? evett supersiniz simdi çocuklar fazla zamaninizi almayacagim. Okulumuz da bi gösteri düzenlenecek bu gosteri aslinda küçük bi yarisma ve kazanacak kisiler ingiltere ye gitmeye hak kazanacak. katilmak isteyen yarin 3 te müzik odasinda olsun. panoya yarisma sartlarini bi kagida yazip astim . bakarsınız . Bekliyorum sizi cocuklar....
pinar hoca gittigi zaman basimi hemen oturdugumuz masaya döndüm a berrayla ayni anda "" hadii"" diye bagirdik ve panoya dogru hızlı adimlarla gittik. kagida baktigimda sok gecirdim. DANS, MÜZİK yarismasiydi .c ok mutlu oldum. yarisma da grupca çıkıp sarki soyleyecektik.... o sira zil caldi bizde sınıfa dogru yol aldık. bu cok güzel olacaktı. sarki soylemeyi çocukluğumdan beri cok seviyorum. berrada dans ediyordu. mükemmel birsey olacak. sinifa girdigimizde yüzümüzde guller acıyor du.
ediz:noldu size böyle
berke: askimm berra iyimisin ??almiraa noluyo lannn??
berra & almira (birbirimize baktiktan sonra): hayalistler grubunu herkese tanitmaya varmisiniz çocuklar? ???
berkee:nasil yani lann
ediz: adam gibi anlatin şunu
almira: o yarisma grupca katilip sarki soyleme ve dans etme gosterisiymisss
berra: yaniiiii
ediz: katiliyoruz yarismayaa
almira: aynen bu muhteşem olacak arkadaslarrrr
berra&almira&berke&ediz: hayalistlerrr
diye bagirdik ayni anda sinifin ortasinda....
-------------************-----------
Merhaba yine ben sıkıldınız benden biliyorum . ama yapcak birsey yok . neyse buradan okuyucularimdan türkü ve irem e teşekkür ederim . sizi cooookkkkkk seviyorummmm kızlar. neyse almiranin grubu yanii hayalistler yarismaya katilacakkk bakalimmm kazanacaklarmii??? iyi okumalarrrrrr