O gün sorunsuz bitmişti. Sabah olduğun da evde tatli bir heycan vardı. Babam la annem gülüşlerime kahkaha atiyorlardi. Tatli kahkahalar evin icinde dolaşıyordum. Kapı çaldı . Gidip kapıyı açtım hayalistler grubu buradaydi.Babamla annemle selamlastilar . sonra ayakkabılar imi giyip ciktik evden.
ediz: yaa almira kac gündür mac yapmıyoruz . çıkış ta bi mac yapsak ne dersin??
almira : olurrrr yer ve zamani ayarlaa
ediz: supersin almiraaa
gule oynaya okula gitmiştik. ogle arasinda kamelyada oturuyorduk. yine berkenin espirileri.... olmazsa olmazimiz yaaa ..... saatler cabuk geçiyor du ve saat 2 olmuştu .müzik odasının kapısının önünde bekliyor duk. bizim müzik odasi büyük tü yani ... muzikle ilgili ne ararsanız vardi icinde bide sahne vardı.... muhteşem di. ben bi bu müzik odasinda bide futbol sahasında iyi hissediyordum. ve pinar hoca bizi iceri çağırdı.
bizden önce 5-6 tane grup çıkmıştı. danslar falan muhteşem di ama korkmuyorduk eğlencesine yapacaktik kazansakta kaybetsekte sorun yapmayacaktik..
pinar hoca: ediz berke berra almira hadi bakalimm
almira : pekiiii hocam haydi cocuklar (ellerimizi yıldız seklinde uzatip ) hayalist ler grubu diye bagirdik . ve şarkıya basladik bizim şarkımız di bu.
bak bak bak bak gozlerime bak
heycan var icindeeeeeeee
devami sonraaaaaaaaaaaa
***********---------***********
muhteşem biryerde kestim biliyorum kendimi cok seviyorum. ŞARKI MUHTEŞEM BIRSEY DIGER BÖLÜM DE PAYLASACAGIM MERAK EDIN BIRAZZZ....