Lena X Kookie

642 12 4
                                    

Lidi promiňte za moji dlouhou neaktivitu tu máte další kapitolu🖤🥀

"Crrr" panebože "drž hubu tyvole" (jsem sprostá já vím) achjo já do té školy nechci nesnáším to tam všichni mě tam nesnáší a šikanují. Udělala jsem svou ranní rutinu a vyrazila do školy jen vejdu do školy už hned slyším věci jako: ,,hele tam jde ten loser.,, vešla jsem do třídy a kdo se hned na mě podíval a začal mi nadávat no přece Jungkook kvůli němu jsou ty dny nejhorší ale já ho ignorovala a sla si sednout do lavice. "Hej já jsem ti něco..." dal jsem ho ignorovala zase jak ja ho nesnáším!
Skip the time: Po škole
Vždy po škole když jdu domů tak ke mě ty bullymičky přiběhnou a začnou mě pošťuchovat atd. proto jsem se rozhodla že si dneska na obědě pohnu aby mě nechytli. Nakonec jsem vyšla ze školy se sluchátky v uších a rychle šla domů ale stejně mi to bylo prd platné protože mě někdo chytl za rameno a ja už to nevydržela "MŮŽETE MĚ NECHAT ASPOŇ JEDEN DEN BEZ TOHO ABY JSTE MI KAZILY ŽIVOT KU*!'A!!!" Podívala jsem se na kdo to vůbec je. Ha dalo se ro čekat byl to Jungkook díval se na mě divným pohledem takovým ublíženým ale ja to neřešila a šla jsem dál. Chci už být doma protože doma si vždycky můžu odpočinout od všech co mi ubližují jediný kamarád kterého mám je přes internet a nevím bohužel jak vypada ale znám ho uz hodně dlouho prý bydlí někde tady blízko ale že se mi ještě ukazovat nechce že se mi jednou ukáže ale teď prý nenastala práva chvíle a i když jsem ho nikdy neviděla něco mě donutilo ho milovat. Je jiný hodný vždy mi pomůže. Když jsem dorazila domů hned jsem běžela do pokoje a zapla PC a napsala mu.

Já: Ahoj😔
On: Ahoj copak??
J

á: školaa...
On: Aha chápu.. 😔
On: Hele mám na tebe otázku..
Já: Ptej se 😃
On: Co si myslíš o Jungkookovi?
Já: Už od základky se mi líbil ale je to můj nepřítel a ja ho nesnáším a nesnášet ho budu
On: A kdyby se změnil dala bys mu 2 šanci?
Já: Asi ano každý člověk si zaslouží 2 šanci...
Zobrazeno..

Je to tak můj nepřítel je celou dobu muj crush ale pochybuju že by se někdy změnil.

Skip the time: Další den po f*'(ing škole...

Dneska mu mám v plánu rict co k němu cítím ale bojim se.
Zapla jsem PC a napsala mu

Já: Ahoj musím ti něco říct...
On: Co potřebuješ?
Já: Už dlouho ti chci říct že tě mám ráda ale ne ráda jako kamaráda mám tě ráda jako něco víc doufám že to nezmění nic na našem přátelství...
On: v 16:00 buď na náměstí u fontány
Já: dobře..

Jungkook's POV

Uvidíme jestli mě budeš milovat i teď..

Lena's POV

Už je 15:30 vyšla jsem z baráku a za půl hodinky jsem byla u fontány alenikde nikdo nebyl tak jsem si na chvíly sedla na lavičku a čekala když v tom se zamnou ozval hlas "budeš mě milovat i teď.."
Koukla jsem se na osobu byl to Jungkook "o čem to mluvíš?" podíval se na mě nejistě a ukázala mi telefon a ja se podívala. Strnula jsem. To on je celou dobu ten kluk s kterým píšu jak jenom... Ja jsem zmatená a nevím co říct nevím jestli ho nenávidět proto jsem se rozhodla divným způsobem.
"jak si mohl.." vlepila jsem mu facku ale hned kdyz chtěl něco říct políbila jsem ho "ticho teď mluvím ja a jediné co jsem ti chtela říct je že tě nenávidím.." zase chce něco říct "drž hubu a ani nedutej rikam že mluvím ja a chtela jsem ti říct kdybys mě nechal domluvit že te tak nenávidím až tě miluju" na nic nečekal a objal mě ale já se dotáhla "ale to neznamená že si nebudeš muset vyžehlit tu šikanu" a objala jsem ho.


Ja vím že to není moc dobré ale tak nejsem expert moc na příběhy a jsem teprve začátečník ale doufám že se vám líbil a ahoj💜🖤🥀

Jednodilovky BTS (Na přání) 😈💦 [POZASTAVENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat