Kay X Jungkook

378 10 14
                                    

"Kay vstávej přijdem pozdě!" Řvala na mě Mia moje kamarádka bydlíme spolu takže tak. "Vždyť už lezu!"

Ve škole

"Tak čau nikdy" houkla na mě Mia a už odcházela "taky tě mám ráda" kříkla jsem na ní a vešla do třídy Mia je bohužel o třídu níž ale nijak se o to nestaráme. Podívala jsem se na rozvrh a... Ne sakra teď máme pana učitele Jeona všechny holky po něm šílí hlavně já. Když začala hodina a učitel začal vykládat látku a zapisovat na tabuli kolikrat jsem si ho na tajno vyfotila. Ke konci hodiny když jsem si chystala věci na další hodinu učitel začal mluvit co budem probírat další hodinu kdyz v tom jsem slyšela jak vyvolal moje jméno "Kay přijď ke mě do kabinetu" kyvla jsem že přijdu. Co asi může chtít. Zaklepala jsem na dveře "dále!" vešla jsem "A~ Kay posaď se" posadila jsem se a čekala a začne mluvit "Kay mohl bych si půjčit telefon jen bych rád vyřídil neco tvoji matce" koujla jsem se na něho divným pohledem "pane učiteli pokud vám to nevadí mohu se zeptat k čemu potřebujete muj telefon když máte svůj?" usmál se na mě panebože ten úsměv "já jsem si ho zapomněl doma" svěřila jsem mu tedy svuj telefon ale počkat! On má svůj telefon na stole "pane učiteli vždyť svůj zelefon máte na stole" podival se na mě "ano ja vím jen jsem chtěl skontrolovat kolik fotek jsi stihla za tuhle hodinu vyfotit" vystrašeně jsem na něho koukala nevím kde se to ve mě vzalo ale vystartovala jsem po tom telefoně ale on bohužel uhnul "vraťte mi ten telefon!" snažila jsem si ho vzít ale vždy uhnul "to je dětinské" zamumlala jsem si pro sebe naposledy jsem pitom telefonu skočila ale nejak se mi to vymklo z ruky a ja jsem mu spadla primo do klina takže to vypadalo jako by jsem mu seděla na klíně koukali jsme si navzájem do očí...   

Pohled 3. Osoby

Jungkook nevěděl kde se to v něm vzalo ale koukání si navzájem do očí proměnil v polibek něžný plný citů. Mohl by se učitel zamilovat do svého žáka? Tady máte důkaz že i nemožné je možné.

Vím není to moc dobré ale tak nic jinciho me nenapadlo. Jinak všem strašně moc děkuju za vic jak 900 přečtení jste blázni 💜💜

Jednodilovky BTS (Na přání) 😈💦 [POZASTAVENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat