Niki X Yoongi

291 6 8
                                    

Bylo přesně 13:25 když Niki obsluhovala lidi v kavárně. Pracovala tu ráda hlavně kvůli klukovi s tyrkysovýma vlasama.

Byl takový tajemný a to se jí líbilo.

...

Bylo 18:00 a ja zavírala Kavárnu. Bohužel je zima takže už je tma. Šla jsem temnou uličkou a to je vše co si pamatuju...

Konec doufám že se ti díl líbil Nikibrunova a vážně se ti moc omlouvám že mi to tak dlouho trvalo 💜





















































Ne kecám 😏💜

Ráno jsem se probudila bolela mě hlava. Sáhla jsem si na ni a sykla bolestí. Když v tom jsem si uvědomila že nejsem u sebe doma. "Kde to jsem?" Sáhla jsem si znova na hlavu a zjistila že na ní mám obvaz co se sakra tady děje. Zničehonic se otevřely dveře a v nich stál pán tajemný. "jak se cítíš?" řekl se starosti v hlase "jsem v pohodě ale co se stalo?" poškrábal se na zátylku. Ajaj co se zase stalo... "no tak nějak kdybych přišel asi o minutu později možná by jsi tu ani nebyla a nebo bys byla znásilněná.." Cože!? Takže on mi asi zachránil život. "takže předpokládám že jsi mi asi tím pádem zachránil život zacož ti velice děkuju co by sis přál jako díky že jsi mě zachránil?" usmál se na mě "co takhle ty a já dneska večer v 5ti hvězdičkové restauraci?" Usmála jsem se "víc hvězdičková by nebyla" zasmála jsem se "jistě že půjdu jen mě neber do tak drahé restaurace" usmála jsem se na něho "tak nějak jsem nechytla tvé jméno". "Yoongi mé jméno je Yoongi" má pěkné jméno "jsem Niki těší mě" usmál se "taky mě moc těší".


...asi hodinu před večeří...



Odešla jsem hned co jsem se vzbudila. Teď už mi zbývá se jen nachystat.

Co jsem si vzala na sebe :

Ještě trochu řasenky a šla jsem čekat před dům

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ještě trochu řasenky a šla jsem čekat před dům...

...

Když jsme přijeli před restauraci tak jsem zjistila POČKAT! "Yoongi~?" podíval se na mě "Ano?" "Neříkala jsem ti že nechci abys za mě tak moc uztrácel tak proč jsme zastavili před asi NEJDRAŽŠÍ RESTAURACI V CELÉM SOULU (Píšu to dobře 😅?)" on se jen usmál jak se může smát když se právě chystá za mě utratit majlant!? "Víš peníze nejsou nic oproti tomu co jsou moje city k tobě" "aha už t- počkat co-"
Nestihla jsem to dořeknou protože se mi přilepil na rty a řekl :"pojďme si užít večer" jen jsem kývla a vystoupila z auta. Co že se zrovna stalo? Ano políbil mě. Líbilo se mi to? Nevím asi chci víc (😏😈). Vešli jsme dovnitř a pane bože tady je to... Nevím jak to vyjádřit je to úžasné...
Sedli jsme si k našemu stolu a objednali si jídlo.

Všechno jsme si užívali ale pokaždé nastane loučení. Yoongi mě dovezl před barák. "Děkuju za všechno" usmála jsem se na něj a podívala se mu do těch nádherných očích. Nevím kde se to ve mě vzalo ale začala jsem ho líbat překvapilo mě že začal spolupracovat. Jen jsme se tam tak líbali "nechceš na chvíli u mě zdržet" jen kývl. A šli jsme odemkla jsem dveře a nechala ho vejít a zavřela jsem. Mezitím si to tu prohlížel když si všiml že se na něho koukám přišel ke mě a přitiskl ke dveřím a začal mě líbat...

... The Ráno ...

Vzbudila jsem se a viděla jsem Yoongiho jak oddechuje na druhé půlce postele je roztomilý.

Yoongi POV. Ouje

Vzbudil jsem se a všiml si že se na mě Niki kouká. Dělal jsem že spím a potom se rychle zvedlu a dostal ji mrštně pod sebe (to si pašak Min Draku😏) "víš že je neslušné někoho sledovat když spí" políbil jsem ji "a viš že je neslušné někoho jen tak vylekat i když tohle se mi líbí" políbila pro změnu ona mě "dobře dostala si mě" usmála se "ja dostanu co chci a koho chci" zasmál jsem se "máš pravdu dostala jsi moje srdce" *muck* (😂why not 😂) "šílenče" "ale do tebe" usmála se "taky tě miluju..."

Omlouvám se za moji hooodně dlouhou neaktivitu budu se snažit aby se to stávalo nejméně💜 snad sis příběh užila a líbil se ti a fakt se hrozně omlouvám že mi to tak trvalo 💜 Nikibrunova

Jednodilovky BTS (Na přání) 😈💦 [POZASTAVENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat