*godzina przed opublikowaniem posta Chanyeola*
Bae_hyun: . Chciałeś żebym napisał to pisze..✓
Loeyeol: tak się cieszę! Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy✓
Bae_hyun: czy aby na pewno pisze z Chanem? ✓
Loeyeol:Baeki oczywiście, że tak✓
Bae_hyun: po tym jak traktowałeś mam MAŁE wątpliwości✓
Loeyeol:Ja właśnie w tej sprawie chciałem porozmawiać✓
Loeyeol: pozwól mi to wyjaśnić✓
Bae_hun: tylko nie wciskaj mi kitów. Bo to wszystko robi się podejrzane✓
Loeyeol: zacznę od początku✓
Loeyeol:Jak nasz związek się rozpoczął byłem strasznie zazdrosny o Sehuna. Twój brat powiedział mi coś w tym stylu" no no myślałem, że Sehun będzie jego pierwszym chłopakiem. Dobrze że dał sobie z nim spokój przynajmniej nie będzie cierpiał. Ehh ta pierwsza nieodwzajemniona miłość"na początku wziąłem to za żart ale po zobaczeniu twojej miny myśl że to Sehuna tak naprawdę kochasz i to z nim wolałabyś być dobijała mnie z każdym dniem coraz bardziej. Potem zapomniałem o tym bo każdego dnia pokazywałeś mi jak bardzo ci zależy.
Wszystko było w porządku aż do momentu w którym miało dojść do zbliżenia zawsze uciekłeś a kiedy już w końcu do czegoś między nami doszło w łazience w twoim domu kierowałeś mną jakbyś dokładnie znał scenariusz ale nie uważałem tego za dziwne bo przecież może miałeś takie fantazje czy coś ale w pewnym momencie zacząłeś jęczeć imię nie moje a Sehuna było mi tak przykro miałem ochotę płakać ✓Bae_hyun: oboxe przysięgam że to było zupełnie nie świadome tak bardzo mi przykro channie
Bae_hyun:ale to i tak nie tłumaczy wszystkiego
Loeyeol: po tych wydarzeniach załamałem się pomału oswajałem się z faktem, że niedługo mnie zostawisz ale mimo prób nie potrafiłem sobie z tym poradzić. Chciałem zatrzymać przy sobie jak najdłużej
Loeyeol: pewnego dnia w barze, w którym pracuje poznałem Laya widział że coś jest nie tak opowiedziałem mu o wszystkim i w tedy zaproponował mi szklankę czegoś mocniejszego bo akurat kończyłem zmianę.Wtedy poznałem Jessice. Ja i Yixing byliśmy tak totalnie pijani że ledwo staliśmy na nogach ale ten sobie znalazł schronienie w ramionach Jumyeona a ja byłem skazany sam na siebie. Przeszłam kilka ulic i wpadłem na kogoś poczym totalnie odleciałem.
Loeyeol: obudziłem się w jej domu na kanapie. Grzecznie podziękowałem i miałem już wyjść ale ta zaproponowała mi przyjaźń. Uwierz na początku była tak miła że wrzyciu byś w to nie uwierzył. Pomagała mi w wyborze kwiatów i prezentu z okazji twoich urodzin. Od początku tej znajomości postawiłem sprawę jasno: Mam chłopaka którego bardzo kocham i nie interesuje mnie nikt poza nim. Nie miała nic przeciwko wręcz przeciwnie. Wyglądało jakby to jej jak najbardziej pasowało. Niestety kilka miesięcy później na jednej z imprez na której pojawiłem się bez ciebie upiłem się poraz kolejny do nieprzytomności. Wykorzystała fakt że wiedziała o moich wątpliwościach i wmawiała mi że ma na telefonię zdjęcie ciebie i Sehuna jak się całujecie. Chciałem je zobaczyć nawet zgodziłem się ją pocałować w zamian pokazania mi 'dowodów' a jej koleżanka zrobiła nam zdjęcie a kiedy wytrzeźwiałem pokazała mi to zdjęcie i powiedziała, że jest bardzo prosty sposób na udowadnienie twojej miłości. Kazała mi zerwać z tobą na jakiś czas i zrobić tak byś pomyślał że straciłem zainteresowanie twoją osobą. Gdybyś wciąż się starał to rzekomo mógłbym do ciebie wrócić a ona miała usunąć te zdjęcie.To zdjęcie z tym chłopakiem które wrzuciłem jakoś czas temu na Instagrama to nawet nie byłem ja.To fotka z Internetu a typ, który się pod tym podpisał to jakiś random. Wiem, że to głupie. Mogłem się na to nie zgadzać ale jakaś cząstka mnie chciała żebyś udowodnił, że naprawdę ci zależy..
Połączenie przychodzące od Baeki👩❤💋👩
Odrzuć/ odbierz✓
-nie wiem co mam ci powiedzieć tak bardzo mi przykro że przeze mnie wątpiłeś w moją miłość
-tak bardzo ciee przepraszam. Sam nie wiem co miałem w głowie wybacz mi proszę..
-Channie czy ty płaczesz?
Ja też powinnienem cię przeprosić
Miałeś rację.. na początku byłem z tobą by zapomnieć o Sehunie ale po krótkim czasie naprawdę zacząłem coś do ciebie czuć-ty-y też nie płacz słońce, proszę.
Wiem, że nie powinienem pytać od razu ale.-...
-czy jest chociażby jeden procent szans, że do mnie wrócisz?
-oh Chanyeol, nie wiem co ci odpowiedzieć..
Po twoim wyznaniu jestem szczerze wzruszony. Z drugiej strony myślę ciągle o Sehunie i wydaję mi się że wciąż mi na nim zależy.Rozumiem dam ci tyle czasu ile potrzebujesz. Może zaczniemy od przyjaźni
Naprawdę jesteś w stanie?
Tak, to że będziesz moim przyjacielem nie znaczy że nie będę walczyć o twoje serce
(Huk)
Baekhyun, wszystko w porządku?
Spadłem z łóżka haha
No tak przecież już późno idź spać słodki. Dobranoc
Dobranoc Chanyeol
Chanyeol tej nocy nie potrafił zasnąć, a kolejna wiadomość od Jessi tylko bardziej go rozjuszyła i pod wpływem smutku, żalu, odrobiny szczęścia i złości na swoim profilu opublikował chaotyczny wpis.
Czy ja do cholery sam zamknąłem się w friendszonie?!
CZYTASZ
Instagram SEBAEK
RandomParkingi: sebaek, chanbaek, chansoo, kaisoo, sulay ?!Treści dla dorosłych, wulgaryzmy, homoseksualizm!? Gdzie Baek naiwny chłopiec , który musi zrobić wszystko by jego Chanyeol jednak do niego wrócił. Bo mimo, że nie jest seksowna bestią jakiej ocze...