Ale wattpad jest od pisania Gorol: Wstęp

939 35 9
                                    

°To taki ala dodatek/pakiet ilustracji z mojego opowiadania pt: "Pozytywna Postać". Więc jeżeli zabłądziłeś, a jesteś fanem Transformers Prime i niezrównoważonych emocjonalnie głównych bohaterek to serdecznie odsyłam cię do tej historii°
°°°

A więc postanowiłam stworzyć miejsce, gdzie będę mogła wstawiać moje rysunki z Rollacoaster w roli głównej.
Z początku miałam to robić w opisie, ale hej? Co jak będzie ich za dużo by się pomieściły? W końcu trzeba myśleć o przyszłości Gorol!

Dlatego w razie gdyby ktoś był ciekawy mojego wyobrażenia o tej egoistycznej formie życia, to zapraszam!
°°°
+/-

Jedne rysunki mogą być nieco bardziej upośledzone od pozostałych, bo mój styl ciągle ewoluuje.
• Gdyby ta praca kiedykolwiek znikła, prawdopodobnie miałam po prostu atak zażenowania i postanowiłam wszystko usunąć, ale wątpię w ten obrót wydarzeń.
• O ile będziecie chcieli pokaże moją OC od kuchni.
•Mam kanał na yt swoją drogą, gdzie rysuję hehe... He.
•Chętnie też poznałabym wasze Ocki, lubię wchodzić w dyskusje jako prawowity fan metalowych klocków.
Coaster jest moja (TFP nie, jakby ktoś nie wiedział) po prostu wciskam ją do fabuły. Dlatego nie używajcie jej bez mojego pozwolenia proszę (zawsze marzyłam by to napisać).

°°°
Tak więc, zobaczymy czy ktokolwiek tu nawet wejdzie xD
Pierwszy rysunek powinnam wstawić za niedługo.

Meet The Coaster | TF - Prime (2018)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz