Siła: 6
Inteligencja: 7 (Mowa tutaj o inteligencji przestrzennej, bo jeżeli chodzi o inteligęcję emocjonalną to Roller jest kretynka)
Szybkość: 5
Wytrzymałość: 5
Ranga/Doświadczenie: 5
Odwaga: 5
Siła ognia: 9
Umiejętności: 7Jej wyniki mogą zdawać się tutaj trochę zawyżone, ale to jedynie dane techniczne. Roller bowiem zdecydowanie brakuje strategii i doświadczenia, aby być tak silną jak powinna. Nie myśli ona nad tym jak atakuje, tylko wali jak leci przez co z jednej strony łatwo przewidzieć jej ruchy, ale z drugiej napiera ona na przeciwnika bez chwili wytchnienia. Również łatwo ją sprowokować co jest za razem jej mocną stroną, jak i słabością.
Ataki Roller są mocne, oraz ciężkie, ale nie tak szybkie jak Arcee, której danymi się sugerowałam. Gdybym miała porównać styl walki jakim Roll się posługuje (w przyszłości P.P i poza kanonem P.P) to porównałabym do tego:
Czarny gość w czerwonych gatkach
Minuta 2:18
Tak, kurna! Patyczaki!O działku Roller już pisałam. Jej mocna strona, prostopadłościan śmierci ( AceePrime muah) bla, bla, bla...
Ogólnie miałam to zrobić wczoraj, ale nie dość, że trzy razy wywaliło mi aplikację razem z postępem, to jeszcze skończył się net pod koniec.
CZY ZDAJECIE SOBIE SPRAWĘ JAK IRYTUJĄCE I PRACOCHŁONNE JEST WSTAWANIE TEGO TEKSTU!? GRAAAAH!
Tak, czy inaczej miałam to zrobić już od dawna i nie miałam do tego głowy jakoś. Tak, czy inaczej jest.
•23 kwietnia 2019r.
CZYTASZ
Meet The Coaster | TF - Prime (2018)
FanfictionMODEL 3D NA OSTATNICH STRONACH "Pozytywna Postać" Rollercoaster w pigułce. Arty, charakterystyka, wasze rysunki i inne