,, Zdravo draga."
Cutala sam i samo cekala da mi pridje blize pa da ga zviznem. Cekaj malo, malopre je bio na vrgu zgrade kako je dospeo ovde za manje od 20 sekundi? Ovo se protivi svim zakonima fizike a i sigirno nije nekakav spajdermen, sta ako ono na vrhu nije bio on? Ako nije on to bi znacilo da je ovo ispred mene sasvim normalan covek koji hoce da se sprijateljimo. Sta ja serem ovo je ubica, zadrhatala sam od pomisli sta bi moglo da se desi sledece.
,, Zar te nisu ucili manirima kiddo? "
Kakvo crno kiddo, matori izvini nisam znala da imas 70. Osetila sam nagli povetarac i podogla pogled sa mojih divnih martinka. JEBEM TI SVE ISPRED MENE JE,istpg trenutka sam podigla poklopac iz zviznula tako da je pao dole, verovatno nije ocekivao. Krenula sam da trcim sto je brze moguce, nisam obracala paznju gde idem. Idi bre ako ne skinem 15 kila evo gde sam.
Glupaco juri te jebeni ubica, a ti razmisljas o tome da li ces da smrsas,pa ako te bude uhvatio neces se ni ugojiti a kamoli smrsati.
Da to ima smisla, cula sam smeh, no nisam se okrenula. Skrenula sam u mracnu ulicu i sakrila se iza kontejnera, pokusavajuci da smirim otkucaje srca i ubrzano disanje.
Culo se zvizdanje, jos vise sam pribila svoja kolena dok nisam osetila nesto tvrdo. JAO jebo te imam dzepni nozic za ovakve situacije. Da zvanicno sam najgluplja osoba na svetu.
,, Kiddo nisi trebala da odes u mrak, to je moja teritorija, sada cu da te jos lakse naci. Zarpravo igrajmo zmurke, brojacu do 100 peticama, ako da te nadjem ubicu te, a ako te ne nadjem opet cu te ubiti. Sta kazes? ".
Za manje od 10 sekundi necija ruka je uhvatila moju nogu i povukla me, na licu je imao osmeh gresniji od pakla.
,, Ubices me zar ne?", cutao je i gledao u mene. To je to sada Aisa! Drugom rukom sam izvadila nozic i neverovatnož brzinom sam ga ubola u stomak, pao je dole. Istog momenta sam krenula da trcim, isla sam iz ulice u ulicu dok nisam naisla na jednu prodavnicu. Usla sam unutra i nazvala taksi.
,,Dobro vece moze jedan taksi do" nisam znala gde se nalazim, prekrila sam zvucnik i pitala prodavca gde sam:,, do shine stora, hvala dovidjenja. "
Taksi stize za nekih 5 minuta, jebemu sve imam krvi na ruci, odmah sam podigla pogled i videla da prodavac uopste nije skapirao.
,,Izvinite,jel imate toalet?"
,, Da, idi do frizdera pa levo"
,, Hvala".
------------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
You can't run away.
VampireNasla se na pogresnom mestu u pogresno vreme, i ocigledno pogresnoj strani grada.